-
Mentalt regnvejr
Tilbage igen.
Er efterhånden lang tid siden sidst, men kunne ikke finde brugernavn osv. Måske pga. forkert forum.
Anyway - Det mørke hul blev igår/idag dybbere. Efter 1/2 år uden arbejde, lykkeds det langt om længe at finde et arbejde. Et arbejde der giver kassen ($), og samtidig er til at have med at gøre hvad angår tiderne. Men nej. Efter blot én dag på det nye job, så jeg mig nødsaget til at takke nej til fortsat at arbejde for denne ellers fine arbejdsplads.
Det er nu omkring 1 1/2 år siden at diagnosen OCD blev stillet. Rart at få sat navn på det man ikke helt kan finde ud af hvad der tynger en, men samtidig mer end deprimerende når tilstanden er uforandret.
Er ikke den bedste til at formulere mig på skrift, så ganske kort fortalt er jeg konstaterede som værende OCD/deprassiv og naturligvis medicinerede.
Tvangstanker er hvad der tynger mest, med dertil følgende deprassive adfærd, der tydeliggøres med udpræget træthed og koncentrationsbesvær.
Imorgen kontakter jeg min psykiater, som jeg fejlagtig har "raskmeldt" mig hos for mere end 1/2 år siden.
Sad but true
-
Sv: Mentalt regnvejr
hej med dig.
Det lyder rigitig trist men du skal vide der er mange der føler med dig! bedst som man tror man er rask slår OCDen til igen! Virkelig frustrerende.
Hvad er det for tvangstanker du går med?
tanker fra charlotte
-
At miste sine nærmeste til sygdom og hvad man end kan komme ud for af ulykker - Jordens undergang - Overskrifter i alle medier om mishandling af dyr, og meget meget mere. Har svært ved at focusere på en opgave, da tankerne kredser om alt det negative. Kan ikke styre tankegangen, som så ellers bare driver rundt med en og gør en meget træt hvilket så betyder at trangen til søvn er stor.
Mht. ferier, er det noget jeg også har det dårligt med, da jeg med garanti "ved" at lige netop der hvor famillien og jeg befinder os, er der hvor bomben springer.
Det lyder alt sammen som noget være nonsens, og kan sagtens se at det hele blot er tankespind, men angsten/frygten/sorgen osv., er alt for stor.
Har mange andre ting der kunne nævnes, men det er svært at formulere det, da det kun er inde i hovedet at tingene er ultra detaljerede.
Endnu engang - nonsens for mange, men er nu engang hvad jeg lever med.
Tak for dit indlæg charlotte22
Sad but true
-
11. August 2008, 20:10
Hej,
Jeg ønsker dig held og lykke med det.
Kh
Ida
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke skrive svar