Hej herinde.
jeg har lige fundet frem til siden, og tænkte jeg lige ville skrive.
jeg har fået at vide jeg har tvangstanker men jeg er ikke selv sikker på det, da jeg ikke har det sædvanlige med at vaske hænder tusinde gange, eller hvad det nu er.
jeg har mange ting jeg gør og ikke gør, så jeg ved ikke om jeg husker dem alle. men kort fortalt ser det sådan her ud:
jeg bruger hver morgen et glattejern og når jeg er færdig med at bruge det er jeg nødt til at tjekke tusind gange om jeg nu har slået det fra. jeg er nødt til at følge ledningen hele vejen ned til enden af den, for at se at den ikke ender i en stikkontakt, selvom ejg kan se at stikkontakten ikke har noget stik i. jeg går tit ud og ind af døren flere gange, som et sidste tjek. nogle gange når jeg helt ud til min cykle hvor jeg så igne er nødt til at løbe tilbage og tjekke. jeg er bange for at sætte ild til huset ved det og slår min bror ihjel på den måde.
når jeg skal sove er det også vigtigt for mig at ingen ledninger ligger oveni hinanden, for er bange for at der går ild i dem, og det er også selvom de slet ikke er sat til.
min mobil ligger som tider i sengen sammen med mig, men den er nødt til at vende på en bestemt måde fordi jeg er bange for at få kræft i maven og hjernen hvis den peger på mig.
jeg tør ikke vaske mig under mine fødder fordi jeg flere år tilbage havde fodvorter og jeg er panisk angst for at få dem ud over det hele. også selvom jeg godt ved jeg ingen har.
i idræt har vi nogle trøjer som man bruger når man skal spille på hold, men jeg tør ikke have dem på at frygt for at få lus af dem.
jeg er bange for bakterier på toilet papir, så er altid nødt til at rulle et kæmpe stykke ud ig folde det inden i det andet så det ikke røre ved mig. og så skal jeg skynde mig at bruge det inden bakterierne kravler ud gennem lagene. min største frygt der ved er at få en kønssygdom eller aids.
jeg er bevidst om at det er nogle fjollede ting jeg gør og ikke tør, men alligevel kan jeg ikke slippe det.
hvad tror i? kan det være tvangstanker?

Besvar med citat