Viser resultater 1 til 5 af 5

Emne: til piger med OCD

Registreringsdato
    Mar 2008

Standard til piger med OCD

hej piger derude.
    Er der nogle af jer der har oplevet at jeres OCD e blevet forværret i forbindelse med p piller? Jeg har skiftet en del mærker hen af vejen, taget p piller lidt on and off i mange år,og jeg har nu lagt mærke til at min ocd blusser meget op når jeg tager p piller. Ved i om horomonerne kan påvirke det? Min læge mødte mig bare med et: "ja man kan jo godt blive PMS af at tage p piller"! men altså det er jo ikke det jeg mener! synes generelt læger er meget uforstående over for OCD, men det er en hel anden diskussion
    Men håber meget at høre fra jer piger, hvis i kender til dette problem!
    Mange hilsner fra charlotte

Registreringsdato
    Dec 2007
    Lokation
    Odense
    Alder
    28

Standard Sv: til piger med OCD

Hej Charlotte.

Jeg har haft samme p-piller i over 8 år, så jeg har ingen erfaring på det område...

Registreringsdato
    Nov 2007

hej med dig

jeg mærkede meget lidt til ocd inden jeg begyndte at tage dem. Jeg tog dem flere år 5 måske og så stoppede jeg af anden grund og derefter blev min ocd mærkbart bedre. Desværre havde den sat sig i tankerne

jeg synes du skal gå til en gynækolog - de ved nok mere om sådan noget med hormoner og kvinder.

jeg kan kun sige at jeg føler de havde en indvirkning på min ocd men jeg fik det ikke fortalt til nogen læge eller noget og derfor kan jeg kun sige til dig at jeg tror det var sådan.

Karen

Registreringsdato
    Mar 2008

Hej karen.

Mange tak fordidu tog dig tid til at svare... Jeg tror da helt sikkert der må være en slags forbindelse hvis jeg ikke er den eneste der har erfaret lidt forandring efter p pillerne. Men du har nok ret i en gynækelog må vide noget.

Igen mange tak og mange hilsner fra charlotte

Registreringsdato
    Aug 2006
    Lokation
    Østjylland
    Alder
    28

Hej med Jer.

Min menses har ændret sig til det bedre, efter jeg er begyndt på medicin..
    Den er slet ikke ret kraftig mere og varer nu kun 4 dage
    Den plejede at vare 6-7 dage.. Og jeg havde kraftige smerter, men det skyldes nok stress, som nu også er mærkbart mindre..

-Sofie.

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •