Viser resultater 1 til 2 af 2

Emne: Har jeg OCD???!

Registreringsdato
    Mar 2008

Exclamation Har jeg OCD???!

Hejsa.
    Nu har jeg i længe rendt rundt og været bange for, at jeg har OCD, og kunne godt tænke mig at vide, om det bare er mig der er skør, eller om jeg burde tage til læge?

Jeg har det sådan, at jeg ALTID tjekker de ting jeg gør 2 gange.
    Fx om døren er låst, om jeg har lukket for vandhanen, om jeg har husket at slukke lyset.
    Der er også det, at vi har timer på vores varmluftovn selvfølgelig, og hvis jeg ikke er i køkkenet præcis når den ringer, så tror jeg, at jeg dør.

Jeg kan heller ikke røre ved kemikalier. Eller de flasker det er i, fordi jeg er bange for, at det også er ude på flasken.
    Jeg er hjemmeboende, og vi har lige haft problemer med rotter, og min far fik noget rottegift, og bare fordi han har rørt ved det gift, og derefter rører ved håndtaget til toilettet, så tør jeg ikke at røre ved det håndtag, og vasker hænder flere gange efter han har rørt ved det.
    Jeg er også bange for diverse sygdomme- som fx OCD, menigitis, blindtarms betændelse, brystkræft, modermærkekræft osv.
    Det er en kæmpe belastning for mig, da det hindre mig i en masse ting, og det giver en masse ballade hver gang jeg skal stikke af fra fysik i skolen
    Håber vireklig i gider svare mig, da jeg er ret nervøs

Registreringsdato
    Aug 2006
    Lokation
    Østjylland
    Alder
    28

Standard Sv: Har jeg OCD???!

Hejsa.

Det kan godt lyde som OCD, men jeg vil stærkt anbefale dig at gå til læge og evt. få en henvisning til en psykiater, så du kan få klarhed over din situation.

Hilsen Sofie.

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •