Hej...
Jeg har søgt herind, da jeg ikke rigtig møder forståelse andre steder. Og nu vil jeg så prøve at skrive mit første indlæg.
Min læge mener at jeg har tvangstanker, men jeg har ikke en egentlig diagnose, går og venter på at skulle til psykiater.. fejler jeg noget, vil jeg vide det ordentligt!
Ved ikke om jeg har OCD, det lyder så voldsomt.. i så fald, en anden slags end de velkendte, med at skulle gøre noget et bestemt antal, eller vaske hænger dagen lang.
Da jeg var lille udviklede jeg en angst for at kaste op, hvorfor ved jeg ikke lige, men jeg var og er panisk angst for det - tror ganske enkelt at jeg skal dø, og egentlig vil jeg hellere dø, end at kaste op, én eneste gang
Angst var enorm da jeg var omkring de 10-11 år, hvor jeg hverken turde spise, sove, eller komme i skole, i frygt for at jeg skulle kaste op.. Der har så været år hvor jeg slet ikke har bekymret mig om at skulle blive syg og kaste op.. men det sidste år her, har været frygtelig.. Jeg har nærmest konstant ondt i maven, hver dag...
Og da der virkelig har været meget bræksyge i omløb, tør jeg i perioder slet ikke tage i skole, gå ud, eller i det hele taget være sammen med mennesker.
Tør ikke bruge andres toiletter.. vasker hænder hele tiden, i frygt for smitte.. tør næsten ikke trække vejret, når noget kommer tæt på mig - hader det bare så meget.. det gør mig ensom og ødelægger mit liv!!
Gider virkelig bare ikke bruge et helt liv på at være bange for at skulle kaste op, bruger al min energi på det.. øv altså!!
Det må være alt for nu - tak fordi du læste med![]()

Besvar med citat