Hej Alle herinde

Jeg er ret ny i det her.

Jeg har haft ocd i 5 år nu, men har først søgt behandling nu, da min veninde sparkede mig bag i og saged...NU søger du altså hjælp.

Det har ikke været slemt de sidste 4 år, men efter min daværende kæreste og jeg gik fra hinanden og min mor for inden havde været syg, var det som om det eksploderede. Jeg føler nu jeg er inde i en bobbel der er gået hul på, jeg kan ikke længere bremse mig selv i mine behandlinger og jeg har måtte melde mig syg fra mit arbejde, da jeg om morgenen kan gå helt i stå.

Jeg er ked af min situation, jeg vil jeg rigtig gerne arbejde og kan godt lide at komme udenfor, men efterhånden orker jeg det ikke mere, da jeg ved hvilkr ting jeg skal igennem før jeg kan komme ud af døren.

Det var i december måned jeg var hos min læge første gang. Hun sagde jeg skulle til en psykiater. Jeg er så begyndt på cipramil for snart tyve dage siden. De gør jeg føler mig ved siden af mig selv og jeg har en sitren i kroppen.

Men der er 6 mdr ventetid hos den psykiater jeg har fået tilbudt.... Hvad gør man så...Jeg har bare lyst til at for jeg er sgu virkelig frustreret. Jeg vil jo bare gerne have det godt, men jeg synes bare det går dårligere og dårligere for hver dag der går...

Hvordan havde I det i starten? Jeg føler mit liv er ved at gå stå.