Hej
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg sidder låst fast i forhold til min kommune.
De kan se at jeg får det mere og mere dårligt, men samtidig siger de at de kan hjælpe mig med at komme ud i en erhverspraktik. ( det skal det hedde da man ikke må lave frivilligt arbejde på kontanthjælp) Og jeg føler slet ikke jeg kan. Samtidig vil de ikke hjælpe økonomisk eller tilbyde mig en psykolog der praktisere kognitiv ædfærdsterapi til mig, men har fundet en psykiater ( helt inde i gentofte ) der vist praktisere det til mig, så der kan jeg jo bare få nr og så ringe. Men det er s.. svært. får det første fordi det er svært fo mig at tage så langt, og også fordi det er svært at skulle magte alt det alene. Jeg har efterhånden fået det så skidt at jeg mest er hehjemme, så det de forslår er et mega stort spring. Samtidig siger min sagsbehandler at hvis ikke snart at jeg laver et eller andet som kan minde om forsørgelses ting, så ryger jeg ind under loftet under kontanthjælpen, og så får jeg endnu flere problemer. Jeg føler bare jeg er ved at gå nedenom og hjem og føler mig ærlig talt lidt presset og angrebet på den måde hun siger det. Jeg føler bare at jeg ikke kan kæmpe mere og at være i systemet hjælper ikke ligefrem. Ville bare gerne snart have en afslutning på dette. Ved bare ikke mere hvad jeg skal gøre og lader bare stå til. Det værste af det hele er at jeg har børn og jeg vil bare gerne snart vide hvad jeg har, så jeg kan vise bare lidt stabilitet over for dem.
Er bare rigtig ked af det hele. Rigtig træt i min krop af at kæmpe.
Hvor skal jeg starte og hvor skal jeg gå hen herfra?
Fortvivlet hilsen fra
Angel

Besvar med citat