Viser resultater 1 til 7 af 7

Emne: Træt af at leve med min ocd...

Registreringsdato
    Jul 2007

Standard Træt af at leve med min ocd...

Hej.

Har lige brug for at lukke noget ked af det hed ud.
    Jeg er så træt af min situation. Syntes det er så hårdt af leve med den her sygdom.
    Og at jeg så samtidig skal kæmpe med min kommune, det gør det ikke bedre. Kan man mon nå til et punkt hvor man bare må sige nok er nok. Nu kan jeg ikke kæmpe mere. For sådan har jeg det lige nu. Ved godt det ikke hjælper på ocdén , men ville bare gerne snart have lidt ro og stabillitet i min hverdag.
    Er der mon nogen der kender til alle disse følelser jeg skriver om?

Med venlig hilsen.

Angel.

Registreringsdato
    Oct 2006
    Lokation
    jylland

Standard Sv: Træt af at leve med min ocd...

ja det kan du tro "kære"og du får et knus....
    jeg har haft OCD 15 år- og jeg ønsker hver dag at den var væk-men nej...er der døgnet rundt!gid man kunne "tage sig sammen"-oplever tit ked af det hed-du er ikke alene
    pepper
    bliver vinderen i dit liv

Registreringsdato
    Dec 2007
    Lokation
    Odense
    Alder
    28

Ja det kan du tro angel.

Jeg er også for tiden SÅ træt af alt, jeg orker ikke mere. Det er så svært når man ikke kan se noget lys for enden af tunellen.

Registreringsdato
    Oct 2007

kan kun være enig, det er "rart" at vide man ikke er ene. Er på vej på kontanthjælp, skal have ny kontaktperson, og er bare ved at give op, og det er ligesom det bare er gået ned af det sidste halve år. overvejer faktisk at finde et arbejde, bare for at bryde fri af systemet

Registreringsdato
    Jul 2007

Tak for jeres tilbagemeldinger. Rart at høre at jeg ikke er ved at miste forstanden, men andre godt kender til det. Jeg har det også sådan nogen gange at jeg tænker at så må jeg jo tage et arbejde, bare så jeg kan få noget fred i mit hoved og "slippe væk". Problemet er bare at jeg jo ikke slipper væk, at jeg jo ikke kan klare det og magte det og at alle mine tanker og mønstre ikke bare forsvinder. Jeg føler bare jeg sidder som tilskuer til mit eget liv. Og jeg ønsker bare at jeg ikke skal have det så dårligt altid. At jeg ikke for altid skal føle mig så forpint.
    Men det varmer da at føle at jeg ikke er ene. Håber da også at I holder ud, så vi forhåbenligt alle når til et sted hvor det igen føles nogenlunde rart at leve og være og vi får bare en smule ro i sindet.
    Tak for jeres åbenhed.

Hilsen Angel

Registreringsdato
    Apr 2006

Jeg er også så træt af min ocd og tit ked af det, fordi jeg også føler mig som tilskuer til mit eget liv... Pga. min ocd isolerer jeg mig utroligt meget, og går glip af rigtigt mange gode ting i livet... og er hele tiden bange for at komme for fysisk tæt på fremmede mennesker, og hele tiden opmærksom på skidt og snavs i omgivelserne, og gud hvor bliver man dog drænet for energi når man har det sådan...

Ida '96 Guest

Ja, du kan tro, jeg godt kender den følelse.
    Dog er jeg idag nået til et punkt, hvor jeg har det supergodt, men jeg har også haft det sådan nogle gange, at man bare ikke orker noget som helst mere.
    Jeg føler selvfølgelig med dig i din situation, og jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke.
    Kh

Ida

Lignende emner

1. at leve med ocd
    By Peter in forum Netværksforum for voksne med OCD
    Svar: 0
    Nyeste indlæg: 25. January 2010, 17:21
  2. Træt af det.
    By Miss-jamig in forum At leve med OCD
    Svar: 4
    Nyeste indlæg: 24. May 2009, 21:21
  3. At leve i et parforhold med OCD