Viser resultater 1 til 2 af 2

Emne: Projektopgave om OCD

Registreringsdato
    Feb 2008

Standard Projektopgave om OCD

Hej alle..
    Vi er to piger fra 9. klasse i Odense, der i denne uge har en projektuge omhandlende OCD. Vi er utroligt interesserede i at snakke med en, der har OCD, alder, koen og bosted er underordnet. Formaalet med dette er at vi vil have et personligt indblik i, hvordan OCD er at leve med.. Vi haaber paa, at arrangere et interview enten over mail, telefon eller personligt moede, hvis du bor i naerheden (vi har desvaerre ikke mulighed for at rejse.) Spoergsmaalene vil primaert vaere personlige. Anonymitet er selvfoelgelig en selvfoelge hvis dette oenskes.

Vi haaber desuden ikke, at I foeler, vi saadan udnytter dette forum ved at soege personer.

Med venlig hilsen Julie (mobil: 26153489 eller mail: juliec@live.dk) og Marie (mobil: 40166609 eller mail: nuserstar@hotmail.com)

Hav det godt!

Venlig Hilsen Julie og Marie, 15 aar.

Registreringsdato
    Feb 2008

Standard Sv: Projektopgave om OCD

Hej dig der ringede til mig i aftes ved halv 9 tiden..

Jeg har lavet den store brøler ikke at få dit navn og nummer at vide. Hvis du ser denne besked inden onsdag kl. 14 så ring venligst igen, da vi alligevel er interesserede i at tale med dig. Jeg tænkte ikke rigtig over hvad du sagde til mig i telefonen, og fik derfor meget hurtigt sagt nej tak- det var dumt. Eftersom du ringede med ukendt nummer, er det desværre ikke muligt for mig at ringe tilbage.. Men som sagt, ser du denne besked inden kl. 14 onsdag er vi meget interesserede i at tale med dig. Tyve gange undskyld for alt besværet. :s

Og så skal jeg lige høre, for det fik jeg ikke helt fat i, har du selv OCD eller kender du meget til sygdommen?
    Med Venlig Hilsen Marie tlf: 40166609 mail: nuserstar@hotmail.com

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •