Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: hjælp

Registreringsdato
    May 2005
    Alder
    37

Standard hjælp

jeg har ocd.

og i går gik det helt galt med mine briller jeg pusede dem og lige så snart jeg havde puset dem så var de stadig væk stribet så jeg pusete næsten i to timme rinden de blev rene men jeg var græde færdig for de de skulle drille sådan og vill gerne ind og snakke med andre der har ocd for jeg har det sådan med at jeg ser bakterie og beskite ting og så tænkte jeg om detmedmine briller det var noget at gøre med ocd så hvis du kender til det her problemm vil jeg gerne høre fra jer :cry:

kærlig hilsen lillesky

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    29

Standard Re: hjælp

Citer Oprindeligt indsendt af lillesky
    jeg har ocd.

og i går gik det helt galt med mine briller jeg pusede dem og lige så snart jeg havde puset dem så var de stadig væk stribet så jeg pusete næsten i to timme rinden de blev rene men jeg var græde færdig for de de skulle drille sådan og vill gerne ind og snakke med andre der har ocd for jeg har det sådan med at jeg ser bakterie og beskite ting og så tænkte jeg om detmedmine briller det var noget at gøre med ocd så hvis du kender til det her problemm vil jeg gerne høre fra jer :cry:

kærlig hilsen lillesky

Hej Lillesky.

Det med, at du pudsede briller i 2 timer, skyldes helt klart din OCD. Jeg har selv haft et lignende ritual med mine briller på et tidspunkt.

Får du noget behandling? Det er meget vigtigt, at du får hjælp.

Venlig hilsen
    Lisbeth
    -redaktør-

Registreringsdato
    May 2005
    Lokation
    Kbh

Standard

Tag det roligt, jeg er ikke i tvivl om at du kan få det godt igen. Men søg ihvertfald hjælp, alene går det ikke.

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •