Hej
Jeg ville godt møde jævnaldrende 30-45 år fra Århus der også lider af OCD, for at vi kan snakke sammen om hvordan vi klarer hverdagen.
Så giv lyd hvis du også synes det kunne være en god ide.
Hej
Jeg ville godt møde jævnaldrende 30-45 år fra Århus der også lider af OCD, for at vi kan snakke sammen om hvordan vi klarer hverdagen.
Så giv lyd hvis du også synes det kunne være en god ide.
Venlig hilsen Ranner
hej med dig...jeg bor i horsens men tæt på århus josavner andre med ocd at snakke med-så godt forslag!!!jeg er med på ideen
knus pepper![]()
Hej Pepper.
Tak for dit svar, har desværre først set det nu, men jeg synes da vi skulle prøve at ses, jeg arbejder i horsens så det skulle ikke være noget problem. Hvad med at vi fortsætter vores snak pr privat mail, så her har du min mail ranner@sol.dk, så hvis du giver et forslag til en dato. Glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen Ranner
Venlig hilsen Ranner
hej med diggodt at høre fra dig...min mail er nille@postkasse.com-så ser vi hvem der skriver først:) super du arbejder i horsens, det kunne jo ikke være bedre
så er der ihvertfald ikke dårlige undskyldninger for ikke at mødes! hvis andre ser denne mails..ja så skriv ....det er altid godt med et par stykker...flere vinkler,livs historie,og støtte at give hianden,det trænger jeg ihvertfald meget til!
er inde i en periode hvor jeg er ked af og træt af at leve med OCD...føle sig anderledes-dog går jeg i en gruppe på hs sygehus...men kan ikke helt se om det hjælper-pt føler jeg det ikke....har så mange tvangs ting jeg gør i dagligdagen at det kan virke banalt at man skal gå fra at lave 100 af en handling til 98....som om jeg næsten opgir på forhånd, og bliver utålmodig....og ofte flytter de 2 handlinger jeg så har sluppet, sig bare over på nogle andre handlinger- lige nu står jeg også overfor at skulle træffe en masse valg mht til fremtid jobs...at gå på konpromi med mig selv...yde efter evne...og ikke efter hvad mine drømme har været...så skønt du skriver tilbage! glæder mig til at høre mere fra dig..og dem der ellers har mod på at møde nye bekendskaber...hvem ved...nye venner for livet
de varmeste tanker pepper
bliver vinderen i dit liv