Viser resultater 1 til 4 af 4

Emne: Er jeg syg i hovedet ?

Registreringsdato
    Jul 2007
    Lokation
    dk

Standard Er jeg syg i hovedet ?

Jeg får 150 mg Zoloft og går til samtale en gang om ugen på psyk, synes intet hjælper.
    Jeg er bange for at gøre min kæreste fortræd eller min mor, elsker dem begge, men ja jeg er bange for at jeg har lyst til at gøre dem fortræd eller miste kontrollen.
    Jeg har lyst til at klemme vores små søde rotter især når jeg ofte bliver ivrig og når jeg er sexuelt sammen med kæresten kommer tankerne om at bide i eller skære "den" af :s .... hvorfor
    Er jeg syg i hovedet ? sindssyg, psykopat mm ?
    Jeg har osse slemme tanker om stikke en kniv i min kæreste :0
    Er bange for om jeg virkelig har lyst til at gøre disse slemme ting :s
    Hvorfor blir jeg ivrig ? har siden jeg var lille følt en trang til at bide eller nive.. og bider nogle gange mig selv i armen ved ikke hvorfor.. har bare lyst til at bide til.
    De kloge siger jo jeg har ocd men er ikke overbevist.. er bange for om de fejldiagnoserer mig og jeg virkelig er syg i hovedet og har lyst til det og kan finde på det... Cry ;(

Marie24

Registreringsdato
    Aug 2006
    Lokation
    Østjylland
    Alder
    28

Standard Sv: Er jeg syg i hovedet ?

Hej Marie.

Det lyder som tvangstanker.
    Jeg føler ofte en overvældende lyst til at gøre andre fortræd, men jeg ved, at jeg ikke kunne finde på det i virkeligheden.
    Jeg har også lyst til at bide "den" af, og tanken fascinerer mig, men jeg ved også, at jeg ikke ville gøre det.

Jeg vil ikke betegne dig som psykopat, og hvis det er tvangstanker du har, er det nok fordi du har OCD.

Hvor længe har du været i behandling?
    Husk på, at det ofte er svært at diagnosticere OCD, især hvis man ikke har de typiske ritualer.

Med venlig hilsen Sofie.

Registreringsdato
    Jul 2007
    Lokation
    dk

Citer Oprindeligt indsendt af Sofie Se indlæg
    Hej Marie.

Det lyder som tvangstanker.
    Jeg føler ofte en overvældende lyst til at gøre andre fortræd, men jeg ved, at jeg ikke kunne finde på det i virkeligheden.
    Jeg har også lyst til at bide "den" af, og tanken fascinerer mig, men jeg ved også, at jeg ikke ville gøre det.

Jeg vil ikke betegne dig som psykopat, og hvis det er tvangstanker du har, er det nok fordi du har OCD.

Hvor længe har du været i behandling?
    Husk på, at det ofte er svært at diagnosticere OCD, især hvis man ikke har de typiske ritualer.

Med venlig hilsen Sofie.
    Tak for svar.
    Mit problem er jo at jeg ikke ved om jeg kunne finde på det da jeg føler lyst og det skræmmer mig.
    Har været til samtale en gang om ugen ca 5 gange på psyk men synes ik det hjælper det vilde.

Marie24

Registreringsdato
    Mar 2008

hej marie.

Er du stadig her på siden? Kender alt til dine tanker fra mig selv.

Hiilsen Charlotte

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •