Hejsa, ja jeg har ikke skrevet siden april måned, hvor jeg var usikker på om jeg havde OCD. Men nu har jeg da fået det konstateret
Jeg har det næsten omvendt med badning. Jeg kommer bare alt for lidt i bad og har det egentlig ret skidt med det. - Men tit får jeg brugt dagen på alt muligt andet ligegyldige ting, jeg bare bliver NØD til at gøre først. Så sidst på dagen har jeg bare ikke nået en pind... og slet ikke at gå i bad. Først når jeg virkelig føler mig pinligt berørt over mit fedtede hår og føler mig tilpas ulækker kan jeg beslutte mig til at få det overstået. Jeg hader virkelig mig selv for at være så ulækker og forbander mine tvangshandlinger langt væk.
Så et bad er for mig at skulle bryde mine mønstre. Gudskelov tager det så ikke lang tid, da jeg har 2 slags badninger at vælge imellem. Den lange og korte. Den korte er bare hårvask med balsam og vask af kroppen fra toppen og ned.
Den lange er mere kompliceret og den vælger jeg kun hvis jeg har tid. Men så er det efter systemet at jeg skal begynde med toppen først. Altså håret. Derefter vaske ansigt, ører, hals osv. og så slutte med fødderne. Og så skal jeg bruge samtlige baderemedier, sæber, cremer, skrubbebørster osv. Efter badet skal jeg så anvende alt til kroppen der står på hylderne, begyndende fra toppen og til venstre. (altså i forhold til placeringen af brusenichen

) - Et noget kompliceret system der er svært at beskrive. Men bare jeg ikke springer en ting over i rækkefølgen.
Så er jeg osse total ren og nypudset indtil næste gang jeg får taget mig sammen til at komme i bad...