Oprindeligt indsendt af
angel
Hej
Jeg havde bare brug for at skrive lidt om min situation. Jeg er 28 år og har været syg i mange år. Men det jeg ville skrive om var hvor hård en kamp det er at " danse " med kommunen. De skal snakke med en, sende en til psykiatrisk undesøgelse, skrive endnu en resource profil og jeg kan starte forfra hver gang de skifter sagsbehandler ud. Som det sidste nye er jeg nu endt på vores jobcenter, hvilket virkelig stresser og presser mig og mine tanker.
Jeg prøver så godt jeg kan at forklare hvordan jeg har det over for dem, hvordan det er og hvordan det føles. Men puhaa.. jeg taber bare pusten, for man er jo ikke stærk når man er i systemet. Ellers ville man jo ikke være der. Jeg ville i hvert fald ikke.
Jeg har sagt mange gange at jeg bare har behov for fred og ro, så jeg også har overskud til mine børn. Sagt at jeg godt kunne tænke mig pension. 10 år er lang tid med indlæggelser, samtaler og sygdom..
Ved ikke præsis hvad jeg ville. Tror bare godt jeg ville høre om nogen kender til min situation og måske kunne give lidt styrke til mig og fif så jeg kan komme igennem dette helvede.
Med venlig hilsen
Angel