Sv: Tre dages rus-tur med OCD...
Hej Lisbeth
Det kender jeg bare rigtig godt - Jeg har en rigtig super veninde, som jeg tit hænger ud med om aftenen, og hun siger ofte "Du kan da bare overnatte her..." Men nej, det kan jeg bare ikke!! Jeg SKAL hjem til mig selv og sove, ellers sover jeg enormt dårligt, og det f***** bare den næste dag helt op. Jeg var fornyligt til damefrokost med en klassekammerat 25 km. fra min bopæl, og det var meningen, at jeg skulle overnatte hos hende. Jeg troede, at jeg godt ville kunne magte det, idet vi jo skulle ud og feste igennem. Men hele aftenen gik med at tænke på, at jeg ikke skulle sove hjemme, og jeg var urolig og rastløs, på en måde der grænsede til panik. Det endte med, at jeg tog en taxa hjem til den famøse pris af 700,- kl. 1:00 - Ingen kunne forstå at jeg ikke bare lagde mig til at sove, og så morgentog toget hjem, men det ville have føltes som tortur.
Sofie, rigtig flot at du klarede dig så længe hjemmefra - Jeg er sq imponeret :)
Qnuuuuz&Koldbøtter
Kaela
The Greatest Trick the Devil ever pulled, was convincing the world, that he never existed...
- Keyser Soze -