Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: Fremmede/nye mennesker i dit hjem...

Registreringsdato
    May 2007

Standard Fremmede/nye mennesker i dit hjem...

Er der andre derude,der har problemer med at have nye bekendtskaber med hjemme? Jeg kan få nogle frygtelige tanker om de gør ulækre med mine ting på badeværelset,min shampoo for eksempel... Eller madvarerne
    i mit køleskab... Det på trods af at de med meget stor sandsynlighed ikke har gjort noget som helst... Men tanken er bare så skræmmende!

Registreringsdato
    Jun 2007
    Lokation
    østjylland
    Alder
    33

Standard Sv: Fremmede/nye mennesker i dit hjem...

Hej...

Jeg kender det alt for godt og har ikke ladet nogle komme i mit hjem i over 1 år nu. Bare tanken om at de ikke tager skoene af eller de rører ved nogle af mine ting uden at ha vasket hænder. De kan ha rørt ved mange offentlige håndtag osv. Bryder mig heller ikke om tanken de låner mit wc. Har for ca. 2 år siden været ude for en ven ikke havde brugt toiletbørsten og det er bare for klamt, så måtte selv fjerne det. Tjekker man ikke det inden man går ud fra badeværelset?
    Du nævner køleskabet....så vidt jeg ved går man ikke i andres køleskabe.....det skal respekteres når man er gæst.
    her i foråret kom varmelæseren og måtte bede ham om tage skoene af ellers vadede ham bare ind, når de har så travlt. Jeg bemærkede han havde plaster på håndryggen som var delvist var ved at falde af og når jeg har en fobi for blod, var noget der satte min angst igang.
    Må indrøøme jeg brugte lang tid på at gøre rent efter han var gået.

tvillingen78

Registreringsdato
    May 2007

Standard Sv: Fremmede/nye mennesker i dit hjem...

Ja,det lyder lidt ligesom mig... Hader osse at have besøg af håndværkere...

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •