Hej!
Jeg har et problem... Det offentlige nægter mig økonomisk hjælp,udover den almindelige kontanthjælp. Jeg er simpelthen ikke syg nok!Til trods for at jeg nu er så hæmmet af min OCD,at jeg ikke engang er i stand til at passe en 20 timers beskyttet aktivering. Jeg er ikke berettiget til den forhøjede kontanthjælp,som min veninde,der har borderline nu får... Derfor prøvede jeg førtidspension,men det kan jeg heller få. Der var intet i denne verden jeg hellere ville end at kunne passe et almindeligt arbejde og tjene penge nok til at få det hele til at løbe rundt. Og ikke være nødt til at låne penge af min familie hver måned! Ydmygende at skulle tigge penge i en alder af 23! Nogen,der har nogle gode råd? For jeg synes at situationen er så deprimerende!
![]()

Til trods for at jeg nu er så hæmmet af min OCD,at jeg ikke engang er i stand til at passe en 20 timers beskyttet aktivering. Jeg er ikke berettiget til den forhøjede kontanthjælp,som min veninde,der har borderline nu får... Derfor prøvede jeg førtidspension,men det kan jeg heller få. Der var intet i denne verden jeg hellere ville end at kunne passe et almindeligt arbejde og tjene penge nok til at få det hele til at løbe rundt. Og ikke være nødt til at låne penge af min familie hver måned! Ydmygende at skulle tigge penge i en alder af 23! Nogen,der har nogle gode råd? For jeg synes at situationen er så deprimerende!
Besvar med citat