Viser resultater 1 til 2 af 2

Emne: citaham bivirkninger

Registreringsdato
    Jul 2007

Standard citaham bivirkninger

hej, jeg har taget Citaham i 3 døgn, 20 mg, mod mit uro i hovet, har tankemylder, og uheldige tankemømnster, har også nedsat humør. fejler ellers ikke andre physiske lidelser, og fungerer normalt til dagligt, men har nok mangel på serotonin. jeg ved ikke om jeg lider af OCD, skal til et møde på tirsdag i Næstved. har ikke fået fat i nongen physikiater endnu, da de alle er på ferie desværre. Men i går den 27.7.2007 men jeg sad i stolen og så tv, fik jeg ubehag, som prikken og stikken i huden, uro og rysten, ret voldsomt syntes jeg, så jeg kørte på skadestuen og fik tjekket blodtryk, feber, puls osv. og det var fint det hele. Lægen sagde ikke at jeg havde Serotonin syndrom. For så ville jeg ikke være i stand til at køre bil, og kunne tale sammenhængende, og jeg havde heller ikke feber, så det har bare været nogle kraftige bivirkninger jeg havde, det skal dertil siges at jeg var holdt op med at tage pericon tabelleter ugen forinden, og det har nok sidet i kroppen, det skulle være en årsag til de forhøjet bivirkninger. Lægen sagde at jeg skulle tage en halv pille over weekenden, og hvis jeg stadigvæk havde bivirkninger skulle jeg stoppe søge en læge og få et andet præperat. men i dag lørdag den 28.07.2007. har jeg det bedere, har opløftet stemning, har dog stadig lidt prikken i fingerne, er lidt søvning, luft i tarmen m.m. har også lidt svært med at fokuserer, kan ikke rigtig tage mig sammen til at fortage mig noget. men nu må vi se hvad tiden bringer. om pillerne kan mig få den ro i hovdet jeg har brug for.

Registreringsdato
    Aug 2006
    Lokation
    Østjylland
    Alder
    28

Standard Sv: citaham bivirkninger

Hej med dig.

Det er helt normalt, at have de bivirkninger, når man starter på SSRI præparater. Bivirkningerne varer ofte i ca. 2 uger, så det er bare med at holde ud
    Det lyder dog lidt voldsomt, at du rystede så meget, men godt at du er okay Jeg ved dog ikke, om det er fordi du stoppede med pericon.

Det lyder også godt, at du kan komme til en psykiater, så du kan få diagnosticeret din OCD, hvis det er det du har.

Held og lykke med det.
    Hilsen Sofie.

Lignende emner

1. Medicin og bivirkninger
    By angel in forum Behandling af OCD
    Svar: 13
    Nyeste indlæg: 7. May 2012, 00:15
  2. sertralin, bivirkninger
    By heavens in forum Behandling af OCD
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 3. September 2008, 08:16
  3. sertralin - bivirkninger