Det har simpelthen bare været en super dag i dag.
Min søn har for anden gang været ude hos sin nye psykolog og for f..... hvor er hun dygtig.
Hun og min søn arbejder åbenbart bare kanon godt sammen.
Efter første gang i sidste uge, gav hun ham nogle opgaver han skulle løse til i dag - og de blev løst, hver og èn.
Bl.a. har vi været på familiebesøg hvor min søn selv skulle åbne et køkkenskab, tage et glas, hælde vand i det og drikke af det.
Han skulle også røre deres hund 10 gange samt røre ved deres bord.
Han gjorde det - og havde det ganske fint med det og vaskede ikke hænder efter vi kom hjem.
Vi skulle også en tur i biografen - første gang billetterne blev bestilt, måtte jeg aflyse igen da han havde grundigt ondt i maven ved tanken om alle de mennesker han kunne risikiere at røre ved - men i fredags lykkedes det.
Min søn og jeg var inde og se Harry Potter og det var bare så dejligt.
Og så idag... Jamen altså for pokker da.
I dag da min søn og psykologen var færdig med at tale, blev jeg kaldt ind - og sørme om ikke min søn sad og kørte sine hænder op og ned af sine bukseben (han har været panisk ved tanken om at røre sine bukser andet end kun lige ved lynlåsen).
Og nye opgaver som skal løses inden næste samtale på mandag = røre sin egen fjernbetjening 10 gange pr dag, røre sit eget bord 10 gange pr dag, røre sin tøjreol 10 gange pr dag.
Og ved i hvad - i skrivende stund sidder min søn på sin seng, men fjernbetjeningen i hånden og sidder ganske afslappet og ser tv
Og lige da vi kom hjem i eftermiddags, kaldte han mig ind på værelset og tog fat i sit håndtag på sin dør.
Han fortalte til aftensmaden at han derefter flere gange i løbet af eftermiddagen har taget fat i sit håndtag.
Åh for pokker da - jeg føler næsten trang til at danse rundt og grine til verden af glæde.
Og for at det ikke skal være løgn, så har min søn spurgt mig om vi ikke kunne bestille bord på en kinesisk restaurant til i morgen og som sagt så gjort.
Fra hvor jeg sidder og skriver på min pc, kan jeg dreje hovedet og kigge lige ind på min søn der som sagt sidder stadig med sin fjernbetjening i hånden og hygger sig med tvèt.
Det her er bare så stort - det er så ubeskriveligt dejligt.
Så små ting og så alligevel så stor en betydning !
Nøøjjj, hvor er jeg en MEGET lykkelig mor i dag.

Besvar med citat