Hej, jeg er en dreng på 17! hvilket også er en alder hvor der helsk skal ske en del i ens liv, hvilket man også selv må gøre noget for!
well, er næsten lige færdig med et både vellykket og misvellykket efterskolepåhold. - Ikke så langt inde i året, hvor jeg i øvrigt følte situationen uvandt, fordi jeg havde meldt mig til ikke at være på skolen og dermed måtte finde mine ejne steder at opholde mig i denne weekend, som bød på århus festuge! men det gik meget godt, for da vi som skulle hjem at sove hos min daværende værelseskammerat følte trang til at smutte videre i teksten gjorde vi så det. Om natten/morgenen blev der sadt horrorfilm på, havde det lidt mærkelig bagefter men det lettede. Godt og vel en halv måned efter, i en efterårsmåned hvor det var ved at blive mørkt skulle jeg inklusiv noget famillie til jylland og være et sted et par dage, en slags billig ferie! men ligepludselig i bilen kom jeg på en dyster og for mig meget stemningsbetonet melodi som havde sadt sig fast, ja havde nærmest en skizofren effect, og oven i det fik jeg så ubehagelige flashbacks fra en af disse skrækkelige film. Og der startede mine ocd symptomer! i tidsperioden imellem forår og sommer havde jeg det udemærket! lige ind til en dag hvor jeg sad over for en af mine veninder og snakkede, fik ligepludselig et billede af at jeg trykkede øjnene ud på henne. Har selv svært ved at sige det. men prøvede at slå det væk! dette med øjnene fortsatte dog ikke så lang tid, men blev derefter taget over af en ny ubehagelig tvangstanke omhandlende bizare legemsbeskadelser! og den dag idag er jeg stadig mere eller mindre plaget af det, er så blevet bedre til at skuppe det væk. Jeg har en tvangshandling. Og det er at jeg ofte tager mig selv de steder hvor min tvangstanke har fokus! Men ser dog stadig urealismen i at jeg vil gøre folk noget ondt da det ikke kun er mig som optræder upålideligt. Jeg håber virkelig at der er noget som kan give mig noget feedback, som måske har erfaring med lige denne type OCD hvis det er det.
Tak for jeres tid :)

Besvar med citat