Sv: Biblioteksbøger...
*Suk*... Kender det for godt. Dog, er en lille smule mere rolig over andre har det ligesom mig. Troede det var en sjældenhed, selv i forbindelse med OCD.
Før i tiden lånte jeg udafbrudt bøger fra biblioteket og læste dem, sågar arbejdede blandt dem, men jo længere jeg har passeret i årene, har jeg ikke rigtig overskud til at kunne tænke på de 'konsekvenser' (ja, de er jo såvel bare i hovedet, men stadig konsekvenser) til jeg har kunnet overskue at låne ALT for mange. Jeg låner ikke så mange mere, og når jeg endelig gør, læser jeg dem et sted jeg synes er 'beskidt' så jeg ikke gøre mine iforvejen 'rene' ting på mit eget værelse, beskidt.
Derfor er det såvel meget nemmere at købe dem selv, så slipper jeg for at overveje om 'de er rene nok'.
For lige at referer til det øverst nævnte fra N.J., ville jeg lige nævne, at hvis der er bøger du i forvejen VED du vil have og som lige er ved at komme ud, så kan du altid gå over og snakke med en bibliotekar og bare nævne at du gerne så bogen ramte dig først. Der går jo små 2-3 uger fra bogen kommer ud, til den rammer biblioteket (bogbinding, registrering, osv.). Det er ikke megen råd, men forhåbentlig en lille 'reminder' 
- Thomaz
Sidst redigeret af Thomaz : 3. July 2007 kl. 18:28
"We're the D-Day Dodgers
Here in Italy,
Drinking all the vino,
Always on a spree.
We didn't land with Eisenhower
And so they think we're just a shower
For we're the D-Day Dodgers,
Out here in Italy"
- The D-Day Dodgers - Italy 1944