Er der nogen her, der har kendskab til det? På godt og på ondt.
Jeg var på deres hjemmeside, der står ikke ret meget om hvordan behandlingen foregår. Det er måske også svært at skrive, når ungerne jo er så forskellige.
Tak.
Er der nogen her, der har kendskab til det? På godt og på ondt.
Jeg var på deres hjemmeside, der står ikke ret meget om hvordan behandlingen foregår. Det er måske også svært at skrive, når ungerne jo er så forskellige.
Tak.
Hej Traveller.
Jeg kender intet til stedet, men jeg har lige fundet deres hjemmeside. På dette link kan du læse noget om den teori, de behandler ud fra: http://www.tbup.dk/TBUP-hjemmeside-filer/page0002.htm Der står også, at de er villige til at hente ekstern hjælp hos evt. en psykolog.
Jeg kan ikke gennemskue, om det er et godt sted, men det ser da rimelig hyggeligt ud.
Med venlig hilsen
Lisbeth![]()
www.ocd-inderstinde.dk
Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
Elbert Hubbard
Hej, Lisbeth
det ser ok ud.
Det er bare svært at gennemskue, hvordan virkeligheden er.
Der stod noget om TBUP på journalen, som jeg fik aktindsigt til. Jeg tror de var lidt forbavset over, at jeg havde lagt mærke til det, da der blev sagt flere gange, at man ikke vidste, hvor det evt. skulle være.
Nu må vi også give en chance til Glostrup, og det er en god ting.. det er også det, som min datter gerne vil. Så ser vi, hvad vi retter os efter.
I må have held og lykke med det.
Med venlig hilsen
Lisbeth![]()
www.ocd-inderstinde.dk
Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
Elbert Hubbard
Tak skal du have.
Jeg håber virkeligt, at Glostrup vil kunne hjælpe. Jeg håber også på, at nogle her vil skrive om oplevelser med TBUP. Det kan også være, at det bliver et 3. sted... men det er svært at være hjemme sådan.. når man ikke ved, hvad fremtiden bringer.
Det er så ambivalent...