Hej Jeg er en pge på 17 år... Og jeg har næsten lige fået at vide at min store søster på 24 lider af OCD...
Før i Lørdags vidste jeg ikke rigtig hvad det indebar... men da jeg var nede hos hende i lørdags brød hun fuldstændig sammen... jeg sad inde i hendes stue, og kunne hører hende græde ude i køkkenet, men troede ikke at det var noget slemt...
efter noget tid gik jeg ud til hende, og fandt hende siddende med en saks og skære sig selv i håndleddet...
Jeg blev meget bange og tog saksen ud af hånden på hende... og satte min på skøddet af hende...
og der sad jeg så i næsten 2 timer, og hørte hende snakke i telefon med min moster, og det eneste hun snakkede om var at begå selvmord...
Jeg tror aldrig jeg har været så bange i hele mit liv, kunne slet ikke kende min søster...
Hun er blevet indlagt på psyk., og jeg har været nede og besøge hende en gang, men ville bare hjem igen hurtigst muligt...
har slet ikke lyst til at se hende igen... har det virkelig dårligt med det jeg oplevede, har været sygemeldt fra arbejde i en uge nu...
Jeg skal ned og snakke med en læge om det idag....
Ved bare ikke hvad jeg skal gøre... er virkelig sygt at vide at hvis jeg ikke havde været der i lørdags.. havde jeg nok ikke en søster mere...
Men jeg forstår stadig ikk hvordan hun kunne komme så langt ud... er derfor jeg har skrevet her... håber at nogle af jer måske kan hjælpe mig med at forstå min søstes sygdom...
Hilsen Rebecca

Besvar med citat