Hej.. Min verden er hærget af OCD, hver dag, time, minut, sekund, og langt mere end det. Grunden til det, ved jeg ikke, men nogle gæt kan jo altid komme ind imellem. Mit nyeste og bedste gæt vil jeg fortælle senere, men først for at kunne følge med, vil jeg fortælle lidt om hvad mine "Dårlige vaner", som jeg kalder dem, går ud på.
Min dag starter som alle andres, min mor kommer ind og vækker mig, (Meget træt), men allerede inden jeg åbner øjnene og skal ud af sengen, begynder en masse billeder jeg har set, ord, bogstaver, at dugge frem på mine øjenhinder. Samtidig forsøger jeg at komme ud af sengen på en helt bestemt måde, ikke fordi jeg ved hvordan det skal gøres, men bare en følelse jeg har som gør at jeg ved når det er rigtigt. Der går cirka ti minutter, (nogle gange) med at komme ud af sengen. Min dag er ødelagt! Men jeg har altid været en stædig en, har jeg arvet.Men at skulle fortælle hele min dag ville tage lang tid, så jeg vil bare fortælle historien i det store hele.
Det er en meget svær historie at fortælle, for det er meget følelser, og alt det som vi ikke kan se. Men min OCD, har nogle ting jeg er bange for, om dagen og natten: Jeg skal lave en masse, og tænke en masse fordi jeg er bange for at blive tyk. Jeg har altid været en slank pige, siger min mor. Men også derfor har jeg i halvandet til to år været igennem været en gang Anoreksi, så OCD en faktisk blev sat lidt til side. Da jeg begyndte at tabe mig, begyndte OCD en nemlig at blive mindre, man kan sige at jeg skiftede alle tvangshandlingerne ud med at lade være med at spise, og dyrke en masse sport. Men det her var lige et sidespring, så tilbage til hvad det er jeg laver tvangstankerne, og tvangshandlingerne over. For uderover denne ene ting som fylder alle sekunder i min hverdag, har jeg om natten, og når jeg er alene hjemme, et forbi for; Edderkopper, slanger, zombier, snegle, en smule vampyre og værst af alt, mutanter fra en gyserfilms reklame jeg engang så.
De jagter mig, i mit sind, og nogle gange når jeg er alene hjemme også i huset, jeg kan næsten høre dem gå nedenunder.
Men mine tvangstanker handler i store træk om, at lægge et billede af f.eks. en total slank kvinde, ovenpå enten et bogstav, s, et ord, slank, tynd, mager, eller andet. Det kan også meget tit, være et navn på en tynd person jeg kender som måske nærmest slåser med en andens navn ovenpå dette billede , farver og alt muligt andet.
Det her er så foenklet som det overhovedet kan blive. Jeg har ikke engang halvdelen med.Men jeg klare den, tror jeg. Jeg er begyndt at skrive filosofi, for at få mine følelser og tanker ud. Og det hjælper faktisk.
Men lige en sidste ting: Hvorfor det startede, jeg tror det vr fordi, jeg var bange for at ligne sådan en stor bold når jeg blev størrer.
Der var mange flere ting omkring det jeg gerne ville sige, men så ville den her bliver MEGET længere, og så gider i nok ikke læse mere. Hehe!
Såh.., Jeg håber virkelig der er nogen der bare har det lidt ligesådan, som gider snakke eller sådan..

Men at skulle fortælle hele min dag ville tage lang tid, så jeg vil bare fortælle historien i det store hele.
Men jeg klare den, tror jeg. Jeg er begyndt at skrive filosofi, for at få mine følelser og tanker ud. Og det hjælper faktisk.
Besvar med citat