Oprindeligt indsendt af
Frk. Mansa
Så har jeg lige talt med Peter Jantzen pr. tlf. og fortalt min søn har givet grønt lys mht. medicinsk behandling.
Han indtlf. medicinen så vi kan hente den senere i dag på apoteket.
Puha - det er noget blandende følelser jeg har i skrivende stund.
Jeg er jo absolut enormt lettet over vi er nået hertil og at min søn har indvilligt i medicin, men kan mærke jeg er trist inden i.
Synes bare det er så svært at finde en mening med hvorfor det skal overgå min søn - der er nok slet ikke mening med det - sikkert blot noget jeg skal have styr på i mine egne tanker.
Jeg har en feriedag i dag da vi jo også skal ud og have taget blodprøver, men må ærligt indrømme jeg føler et pres mht. at tage på arbejde i morgen.
Lige i denne situation ville jeg nok helst være i nærheden af min søn så jeg kan obsevere hvordan han reagere på medicinen.
Hvor længe skal vi ca. regne med der kan gå inden der opstår en virkning mon ?
Og jer der har fået Zoloft, fik i nogen slemme bevirkninger i starten ?
Min søn har ikke været i skole i 2 uger nu og er lidt i vildrede mht. om jeg skal forsøge at få ham i skole i morgen el. om han blot skal have lidt ro de næste par dage, da jeg er ret sikker på han selv vil gå og gruble/mærke efter når han har taget den første pille.
Jer, hvis børn der har fået medicin - fortsatte i blot den "almindelige" hverdag i opstartsfasen el. ?