Hjælp mig med at skabe opmærksomhed omkring behandling af angst og OCD!

Mit navn er Marie-Louise, og jeg er ved at skrive mit speciale vedrørende, hvilken form for psykologisk behandling, der kan afhjælpe angst og OCD bedst på lang sigt. I denne forbindelse har jeg udfærdiget et spørgeskema, der er rettet til OCD foreningen og angstforeningens medlemmer.

Jeg vil være glad, hvis du vil hjælpe mig ved at besvare nogle spørgsmål vedrørende netop din psykologbehandling, uanset om din terapi er afsluttet, hvilken terapiform der var tale om, og selve længden på din terapi. Det vigtigste er, at du har gået til psykolog i forbindelse med behandlingen af din angst, tvangstanker eller tvangshandlinger.

Skemaet tager omkring 15 minutter at besvare, og ved de fleste spørgsmål skal du blot understrege det svar, der passer bedst på dig.

Har du interesse i at medvirke i undersøgelsen, kan du sende din mailadresse til: ml.psyk@gmail.com. Så sender jeg dig et spørgeskema, som du så sender tilbage til mig, når du har besvaret det.

Jeg gøre dig opmærksom på, at alle data forbliver anonyme. Det vil sige, at dit navn og mailadresse ikke vil fremgå nogen steder i specialet eller andetsteds. Jeg alene vil læse din besvarelse og se din mailadresse. Vil du vide mere om undersøgelsen er du også mere end velkommen til at kontakte undertegnede.

Med venlig hilsen
- og i håb om din hjælp,

Marie-Louise Vandborg