Viser resultater 1 til 5 af 5

Emne: OCD-Chat: Tidspunkt, Vejledning, Regler

Registreringsdato
    Nov 2009
    Lokation
    København

Arrow OCD-Chat: Tidspunkt, Vejledning, Regler (opd. 11 juni 07)

Chatten er online søndage kl. 19.00-til 22.00

Der er blevet installeret et nyt chatprogram, fordi det gamle havde den fejl at man ikke kunne se hvem der var i chatten. Med det nye (hvilket har været installeret tidligere) kan man nu se hvem der snakker i chatten - så behøver man ikke sprøge om der er nogen tilstede.

Hvis du har spørgsmål , er her en ultra kort mini-vejledning

Man skal være registreret bruger af dette forum for at kunne benytte chatten.

Du kommer til chatten ved at klikke på Chat øverst på navigeringsbaren. I chatten Skriv og klik send ... det er alt

Chatten er hele tiden online, men ellers kan vi jo aftale at mødes søndag aften kl. 19-22 (jeg arbejder ofte søndag aften så jeg har desværre ikke altid mulighed for at være med, men det skal jo ikke holde jer tilbage for snak!) kram og god snak

Mads
    Sidst redigeret af Mads : 11. June 2007 kl. 13:18 Årsag: Ændret tidspunkt for chat

Registreringsdato
    Nov 2009
    Lokation
    København

Exclamation Sv: OCD-Chat: Tidspunkt, Vejledning, Regler

Regler for brug af CHAT

Der er lige et par regler og praktiske oplysninger for brugen af chatten :!:

Det er helt frivilligt at være med:
    - man kan kun deltage i chatten ved at være registreret bruger på OCD-foreningens forum, fordi Chat programmet er en intregreret funktion i forummet.
    Angående regler for brug og registrering på OCD-foreningens forum, se nærmere HER.

Det skal være sjovt for alle, og helst konstruktivt. Derfor:
    - Man skriver normalt. Ikke noget med at blande store og små bogstaver tilfældigt, eller erstatte bogstaver med tal eller skriver såkaldte sms-forkortelser, det gør det forvirrende og irriterende at læse hvad der bliver skrevet.

- Ikke bande og svovle af andre brugere. Behandl andre som du selv vil behandles.

- Behandlere, forskere, journalister, politiske organisationer, studerende, religiøse grupper, mv. må IKKE deltage i chatten, rekruttere til egne organisation, projekter og/eller behandling, promovere egne synspunkter, mv. Det medfør omgående blokering (dvs. udelukkelse fra brug af chat og forum).

- Chatten er tiltænkt OCD-ramte og deres pårørende til hjælp til selvhjælp. Alle andre bedes venligst undlade at deltage i chatten.

Vigtigt: Al form for spam medfør omgående blokering.

Vigtigt: Administrator har log fil på alt hvad der skrives. Enhver form for brud på lovgivning bliver anmeldt.

Det var alt! Skriv løs, svar hvis du sidder med svaret på et spørgsmål, og vær med til at gøre det nemt for andre at hjælpe dem selv og andre.

Med venlig hilsen

OCD-foreningen

Registreringsdato
    Feb 2007
    Alder
    28

Thumbs up Sv: OCD-Chat: Tidspunkt, Vejledning, Regler

Jeg ville bare lige sige, at jeg synes at det er et rigtig godt initiativ du her har taget. Jeg håber og tror, at det bliver en stor støtte og hjælp for mange mennesker, mig selv inklusive. Virkelig godt gået! Mvh Anine

Registreringsdato
    May 2005
    Alder
    37

Smile Sv: OCD-Chat: Tidspunkt, Vejledning, Regler

ja jeg syndes deter en kanion gode i det men derer ingender inde så jeg håber det bliver noget mere besøgt
    kærlig hilsen lillesky

Registreringsdato
    Nov 2009
    Lokation
    København

Standard Sv: OCD-Chat: Tidspunkt, Vejledning, Regler

beklager vi kom lidt sen igang i dag men mit internet gik ned
    nu virker det igen

Lignende emner

1. Svar: 0
    Nyeste indlæg: 11. June 2007, 15:08
  2. Chat vejledning og tider