det er ikke løgn at ens angst osv. kan blive værre i begyndelsen når man tager medicin.
Sidder her og beundrer mine grimme hænder. Er helt tørre med sår som følge af lidt for megen vasken hænder. Her i formiddags kunne jeg næsten ikke komme ud ad døren hos mine forældre fordi min søsters kæreste havde rørt håndtaget sidst. Har sådan en usynlig liste over hvilke personer der ikke udgør nogen smittefare. Det her er blusset op igen efter jeg startede på Sertralin for lidt over en uge siden, men det må jo holde op på et tidspunkt!
Lige nu føler jeg mig kun i "sikkerhed" hjemme hos mig selv.
Men ellers kan jeg godt anbefale Sertralin (Zoloft) mht. bivirkninger. Det er meget slemt hvis man som jeg ikke kan sove de første nætter pga. søvnløshed, men noget jeg har opdaget er at Sertralin ikke påvirker en så meget psykisk så man får angstanfald. Angstanfaldene var meget slemme for mig på Cipramil, men ikke på Sertralin. Det er selvfølgelig forskelligt fra person til person, men det er bare min oplevelse. De giver mig en del svimmelhed som kan være ubehageligt, MEN hovedpine giver de mig IKKE og det er jeg virkelig glad for!
Tror bare det gælder om at holde ud indtil man kommer ud på den anden side af den første tid på medicinen...
N.J.

Besvar med citat