Viser resultater 1 til 4 af 4

Emne: Begyndt på Sertralin

Registreringsdato
    Jan 2007

Question Begyndt på Sertralin

Jeg er nu begyndt på at tage Sertralin 25mg. Det er min 2. dag i dag og so far, so good. Bivirkningerne er værst om natten, men faktisk ikke slemme om dagen. I hvert fald ikke endnu... Jeg håber virkelig det kommer til at gå denne gang... Lidt uheldig oplevelse med Citalopram.

Noget andet er: Er der nogen der har erfaringer med den nervemedicin der hedder Alopam og som man kan tage ved angstanfald? Der står nemlig at man kan blive sløv af det og jeg ville høre om nogen har oplevet det måske?

Registreringsdato
    Jan 2007
    Alder
    25

Standard Sv: Begyndt på Sertralin

Hej N.J.

Jeg har selv taget Alopam tidligere, også mod angstanfald. Den første gang jeg tog det blev jeg sløv af det, men efter det har jeg ikk oplevet det. Jeg fik at vide at Alopam er en af de milde former for medicin mod angstanfald. Man reagerer selvfølgelig forskelligt på medicin fra person til person, men jeg tror ikk det er noget du skal gå og være bekymret over :)
    Da jeg blev sløv af det, var det ikk sådan at jeg var helt væk og kun kunne ligge ned.

Håber du kunne bruge svaret :) Og held og lykke med det :)

Hilsen Heidi

Registreringsdato
    Apr 2007

Hej N.J

Jeg har igennen ca. 2 år fået sertralin, hvilket har hjulpet mig meget, og det gør det stadigvæk, pga. OCD, angst og depression.
    Jeg har også noget Alopam jeg kan tage ved behov, det er nu sjællent jeg tager dette, men det er godt at have.
    Jeg bliver behagelig sløv, rolig og lidt træt når jeg har taget det, det er helt ok, men jeg køre ikke bil når jeg har taget det!
    Udover dette får jeg fast Truxal hver dag, som også er beroligende, men ikke ligeså meget som Alopam, og Truxal er ikke vannedannende, som Alopam jo er!

Venligst Belinda.

Registreringsdato
    May 2007

Kære N.J

Jeg har selv altid en a.p liggende hvis jeg skulle få et angst anfald eller mine tanker begynder a købe alt for løbsk, jeg har dog meget respekt for disse piller, da de bestemt ikke må spises som slik, men altid have en med i pungen kan godt være betryggende, man falder pæn meget ned.. Så en a.p kan være rigtig godt i tilfældet a anfald, eller for meget kaos i hovedet.. øj pøj kærligst trina

Lignende emner

1. sertralin, bivirkninger
    By heavens in forum Behandling af OCD
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 3. September 2008, 08:16
  2. Sertralin 50 mg
    By Thomaz in forum Behandling af OCD
    Svar: 3
    Nyeste indlæg: 10. August 2008, 17:37
  3. Sertralin trætter mig
    By Vladimar in forum At leve med OCD
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 10. May 2008, 11:40
  4. sertralin alternova og indslumringspiller?
    By Vladimar in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 14. March 2008, 16:40
  5. sertralin - bivirkninger
    By sbt in forum Netværksforum for voksne med OCD
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 7. March 2008, 23:04

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg