-
12. February 2007, 11:11
Opdateringer
Hej. Mit navn er Anine og jeg er helt ny herinde. Jeg har næsten lige fået konstateret ocd og kunne rigtig godt tænke mig at der fandtes en chat for ocd ramte. Jeg kan se at der emnet har været oppe at vende på et tidspunkt, men det var sidste år ved denne tid. Er det ikke aktuelt mere? Mvh Anine
-
21. February 2007, 05:58
Sv: Opdateringer
prøver at tjekke det ud igen om der er sket noget på chatområdet man kan implementer i dette forum.
Sidste år var der en fejl i softwaren, der medførte mange chatsider blev lagt ned, så detfor har jeg holdt mig fra det.
-
Okay. Jeg synes bare at det er vigtigt at kunne tale om, derfor synes jeg at det er meget ideelt med en chat. Jeg ved at der findes en chat for depresionsramte f.eks. Synes det er ekstremt nærliggende at der også findes en chat for ocd-ramte. Personligt føler jeg et ret stort behov for at tale om det med andre ligesindede, og tanken om en chat så man kunne logge på efter behov, den er virkelig tiltalende. Jeg kunne sagtens forestille mig at jeg ikke er den eneste der har det sådan..
Mvh anine
-
Hejsa!
Jeg er helt ening med dig i at det kunne være rart med mulighed for en snak på nettet med andre OCD-ramte. Jeg har haft OCD hele mit liv, men har først nu for 2 måneder siden fået stillet diagnosen og det var meget rart. Men så melder behovet sig for at kunne snakke med andre om hvordan det er at leve med OCD osv.
N.J.
-
Hejsa
Jeg lukker denne tråd og sender chat diskussionen ned til denne tråd i stedet: Chat, tider, vejledning og regler
Sidst redigeret af Mads : 13. April 2007 kl. 15:15
Årsag: ændret link
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke skrive svar
- Du kan ikke indsende vedhæftninger
- Du kan ikke rette dine indlæg
-
Forum regler