Viser resultater 1 til 2 af 2

Emne: Jeg svæver ind og ud af to verdener?

Registreringsdato
    Dec 2006

Standard Jeg svæver ind og ud af to verdener?

Hejsa

Jeg bliver nu nød til at kontakte nogen som kan forstå mig. Ingen ved at jeg har det dårligt!
    Min OCD bliver værre og værre og jeg begynder at have svært ved at skelne fantasi fra virkelighed. Da jeg var mindre kunne jeg tildels godt se at mine tanker var urealistiske og at det ikke kunne passe. Men da jeg har haft tankerne så mange år, kan jeg nu ikke længere skelne og svæver imellem to verdener føler jeg. Før kunne jeg godt tvinge mig selv tilbage til "den virkelige verden" og sige til mig selv trods adskillige tvangshandlinger at det så var ok det hele når jeg havde udført dem. I hvert fald i kort tid. Men nu svæver det hele for mig, jeg er bange for alle mennesker, jeg er bange for at jeg er på vej over i noget værre psykisk! Min tvangshandlinger kan snart ikke længere dæmpe min angst!

Hvis mit indlæg er rodet, beklager jeg! Har svært ved at formulere mig!

Men hvis nogen kan følge mig!

Hilsen C-T

Registreringsdato
    Nov 2009
    Lokation
    København

Standard Sv: Jeg svæver ind og ud af to verdener?

Hej CT
    Det lyder ikke så godt. Går du ikke i nogen form for behandling??? Hvis ikke kan du evt kontakte en af kontaktpersonerne fra OCD-foreningen, der kan hjælpe dig med at finde en behandler i dit område. Du har ihvertfald brug for professionel hjælp.

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •