Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: I forhold til klasselærerne

Registreringsdato
    Oct 2006

Standard I forhold til klasselærerne

Hvordan kan man bedst orientere dem om OCD, hvilke brochurer, hvordan informere?

Registreringsdato
    Oct 2006
    Lokation
    Roskilde

Standard Sv: I forhold til klasselærerne

Hej

Jeg har selv en søn på 13 år med OCD, og han ønskede selv at stå frem og fortælle om det i klassen, hvilket han klarede rigtig flot, med støtte fra en god lærer.
    Vi forældre havde selvfølgelig også en god snak med klasselæren, og desuden også med lederen af den klub han går i.
    Jeg kan anbefale at ringe til medicinalfirmaet GlaxoSmithKline på tlf. 36 35 91 00, som har en rigtig god folder.
    De sendte, uden omkostninger, 10 eksemplarer, som vi har kunne give til lærer, familie, venner m.m.
    Venlig hilsen
    Steen
    Med venlig hilsen
    Steen

Registreringsdato
    Oct 2006

Standard Sv: I forhold til klasselærerne

Citer Oprindeligt indsendt af Steen Se indlæg
    Hej

Jeg har selv en søn på 13 år med OCD, og han ønskede selv at stå frem og fortælle om det i klassen, hvilket han klarede rigtig flot, med støtte fra en god lærer.
    Vi forældre havde selvfølgelig også en god snak med klasselæren, og desuden også med lederen af den klub han går i.
    Jeg kan anbefale at ringe til medicinalfirmaet GlaxoSmithKline på tlf. 36 35 91 00, som har en rigtig god folder.
    De sendte, uden omkostninger, 10 eksemplarer, som vi har kunne give til lærer, familie, venner m.m.
    Venlig hilsen
    Steen
    Tak for dit svar, Steen :)

Min datter har fortalt det til et par nære veninder, hun vil ikke være "den, der er anderledes"...
    Det er så hendes valg, men det er virkeligt fint, at din søn står fremme på denne måde!
    Vi har også fin kontakt med klasselærerne...
    De vil gerne tale med nogen om, hvordan de bedst kan støtte min datter, og det er det, jeg eftersøger.. jeg er ikke den bedste til at svare til dem.. er først ved at finde ud af nogle ting selv.

Hospitalet (Bispebjerg) tilbyder ikke, at sende nogen til lærerne.. lærerne må gerne komme til et møde på hospitalet, men jeg tvivler på, at de har så megen tid.. jeg er lidt skuffet, fordi jeg hørte, at Glostrup kan sende nogen til skolen. Det er jo ret vigtigt!

Jeg har lige mailet til Glaxo for at få den brochure, så skal du have tak for inspirationen!! Der er et par stk omkring min datter, der har udtryk ønske, om at modtage sådan en.

Mvh

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •