Viser resultater 1 til 1 af 1

Emne: Socialudvalget spm. til Sundhedsminister behandlingsgaranti

Registreringsdato
    Nov 2009
    Lokation
    København

Standard Socialudvalget spm. til Sundhedsminister behandlingsgaranti

Folketinget Socialudvalget
    Christiansborg, den 27. september 2006

Alm. del - Spørgsmål 4
    Udvalget udbeder sig i 5 eksemplarer ministerens besvarelse af følgende spørgsmål:

Ministeren bedes kommentere henvendelsen fra OCD-Foreningen vedrørende behandlingsgaranti for psykisk handicappede, jf. alm. del bilag 371 (2005-06).

P.u.v.
    Pia Kristensen,
    formand.

Kilde: http://www.ft.dk/samling/20061/almde...pm/4/index.htm

SVAR:
    Indenrigs- og Sundhedsministeriet
    Dato:
    Kontor: Regional sundhed
    J.nr.: 2006-12040-222
    Sagsbeh.: SEB
    Fil-navn: Dokument 2

Besvarelse af spørgsmål nr. 4 (Alm. del), som Folketingets Socialudvalg har stillet til indenrigs- og sund*hedsministeren den 27. september 2006

Spørgsmål 4:
    "Ministeren bedes kommentere henvendelsen fra OCD-foreningen vedrørende behandlingsgaranti for psykisk handicappede, jf. alm. del bilag 371 (2005 06)"

Svar:
    Den henvendelse af 2. juli 2006, der refereres til i spørgsmålet, er bilagt henvendelsen af 2. juni 2006 fra OCD-foreningen til Folketinget (alm. del bilag 371).

Jeg kan henvise til min besvarelse af 26. juli 2006 på spørgsmål nr. 437 fra Folketingets Sundhedsudvalg (alm. del) (2005 - 06), hvori jeg kommenterer henvendelsen af 2. juni 2006 fra OCD-foreningen til Folketinget.

Vedrørende en evt. udvidet behandlingsret for patienter med psykiske lidelser, kan jeg endvidere henvise til min besvarelse af spørgsmål 520 - 524 fra Folketingets Sundhedsudvalg (alm. del) (2005 - 06).

Sidst redigeret af Mads : 7. November 2006 kl. 16:21 Årsag: tilføjet svar fra sundhedsminister Lars Lykke Rasmussen

Lignende emner

1. Behandlingsgaranti til psykisk syge
    By Lisbeth in forum OCD i medierne
    Svar: 0
    Nyeste indlæg: 17. August 2006, 00:15

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •