Jeg ville gerne høre om der var andre som lider af tvangstanker eller tvangshandlinger i forbindelse med toiletbesøg??
Mvh 1234
Jeg ville gerne høre om der var andre som lider af tvangstanker eller tvangshandlinger i forbindelse med toiletbesøg??
Mvh 1234
Ja det har jeg. Det har du måske også og på hvilken måde.
Jeg er utrolig meget bange for at tøre mig når man har "lavet" og min angst overfor afføring er virkelig forfærdeligt. Det gør oså at efter jeg har været på toilettet så skal jeg have en masse engangsvaskeklude så jeg kan gøre mig ren, og vasker utrolig meget fingrer efter det. Planlægger det altid sådan at jeg skal bade efter jeg har været på toilet og "lave".
Hvis jeg bare skal tisse, så er jeg også utrolig opmærksom på om der nu skulle være kommet urin nogle steder ... Dette er virkelig en forfærdelig ting - utrolig.
For nogle år tilbage brugte jeg altid en sådan ca. en halv meter toiletpapir, for hver gang jeg tørrede mig, dvs. efter et enkelt toiletbesøg havde jeg måske anvendt 2 ruller toiletpapir - oveni kom så alt det jeg anvendte til at rengøre toilettet med efterfølgende...!![]()
Plus at toilettet stoppede jævnligt...
De senere år har jeg ikke behøvet at bruge en kæmpe håndfuld toiletpapir, for hver gang jeg tørrer mig, men bruger stadig meget mere end andre normalt gør... Og det skal være enten Lotus el. Lambi-standard...![]()
Jeg sætter mig aldrig direkte på brædtet, men tildækker altid sædet på hver side med et par stykker toiletpapir. Og efter jeg har lavet stort, rengør jeg altid brædtet med wcpapir tilført et rengøringsmiddel - hader også at indånde kemikalier, så sprayer altid mod min hoveddør, som står på klem...
At bruge engangsvaskeklude til at rengøre sig med gør det for mig bare ekstra ulækkert - også selv om det skulle være vådservietter...
Ikke for at nedgøre, men jeg kan heldigvis nøjes med at tørre mig grundigt, og så gå i bad bagefter - hvor jeg (selvfølgeligt) anvender alt for meget bodyshampoo...![]()