Er det bare mig eller er der bare ikke særligt mange som bruger denne side? Det er helt anderledes hvis man kigger på depnet... Hmmm... bare lidt ærgerligt når det er ocd man har :roll:
Er det bare mig eller er der bare ikke særligt mange som bruger denne side? Det er helt anderledes hvis man kigger på depnet... Hmmm... bare lidt ærgerligt når det er ocd man har :roll:
Jeps, men dette forum er kun een måned gammel. Man kan blot håbe at folk finder vej :!:Oprindeligt indsendt af Simone
Med venlig hilsen
Mads Jensen, administrator
Ej ok... tror lige jeg giver siden en chance så....Må jeg så lige rose at der er bevet lavet sådan en side!! :wink:
Venlig hilsen
Simone
Hej simone jeg hedder eva jeg er lige rundt på nettet for at finde ud af lidt om disse forfærdelige tvangstanker jeg har
Hej Eva :)
Jamen så er du jo kommet til det rette sted! Håber at du finder det du leder efter, ellers er det jo bare at spørge!!!
Venlig hilsen
Simone
davs mit navn er Frederik Freund min mor er formand for ocd foreningen
i det næste blad vil der komme en artikel om det her forum så der kan komme gang i det hele![]()
Hejsa....jeg tilslutter mig Simone, og udråber et hurra for dette forum. Håber at det bliver til stor hjælp og opmuntring for alle os OCD ramte og vores pårørendeHilsner fra Jannie.