Jeg hedder Kim, er 32 og har haft ocd siden jeg var omkring 14.
Jeg kunne godt tænke mig at oprette et forum og udveksle erfaringer med behandling af Ocd. Det kan være alt. Adfærds-øvelser, meditation, mindfullness, motion eller selv opfundne måder at leve med ocd på.
Det kunne være rigtig rart at komme i kontakt med Jer som gerne er i behandling eller er kommet ud af behandling.
Mange møder, gruppesamtaler handler om ocd og symptomer på ocd. Det er man jo godt klar over når man har det.
Jeg er i behandling, men kommet til et punkt hvor det ikke rykker så meget. Jeg tror det vil hjælpe at snakke med andre og udveksle erfaringer med behandling. Som en slags selvhjælp, men også af interesse for hvordan man kan komme ud af det eller lære at leve med ocd.
På sigt kunne det måske udvikle sig til noget nedskrevet eller materiale og erfaringer med øvelser og træning som andre ocd-patienter kunne få glæde af.
I starten kunne det være i et forum på nettet. Det kunne også være man skulle mødes en til snak og hygge med jævne mellemrum.
Jeg håber der er nogle der kunne tænke sig at prøve at få noget op at stå. ( hvis det ikke allerede finde i forvejen )
Skriv eller ring kaajdk@hotmail.com Tlf. 22243922
Med venlig hilsen
Kim

Besvar med citat