Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: Multimedieprojekt om OCD

Registreringsdato
    May 2006

Standard Multimedieprojekt om OCD

Vi er to journaliststuderende fra Danmarks Journalisthøjskole, der er i gang med en eksamensopgave om OCD. Projektet vil indeholde tekst, lyd og billeder og offtentliggøres på internettet. Formålet med projektet er at give udenforstående en forståelse af OCD og sygdommens påvirkning på hverdagen.

(Der er eksempler på multimedieopgaver på følgende link: http://afdelinger.djh.dk/semesterprojekter/)

Vi vil gerne i kontakt med folk, der har lyst til at fortælle om livet med OCD, og hvordan tvangstankerne og -handlingerne påvirker jeres liv. Vi vil gerne høre om konkrete episoder fra hverdagen med OCD. Interviewene skal helst foregå hjemme hos dig selv.

Hvis du har spørgsmål til os eller har lyst til at medvirke, kan du kontakte os på:

agertoft@mail.djh.dk eller tlf. 26 24 87 40

houman@mail.djh.dk eller tlf. 26 21 19 06

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Christine Agertoft og Tim Houman
    Sidst redigeret af Christine Agertoft : 4. May 2006 kl. 14:37

Registreringsdato
    Jan 2007

Standard Sv: Multimedieprojekt om OCD

Hej.

Jeg læste jeres indlæg, og vil gerne vide lidt om projektet da jeg måske kunne være interesseret.

Mvh. Camilla

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    29

Standard Sv: Multimedieprojekt om OCD

Hej Camilla-A

Det er godt nok ikke mig, der står for projektet, men jeg ved, at de for længst har afsluttet det. Det var i maj, de skrev efterlysningen. Du kan se/høre det færdige resultat her: http://www.djh.dk/semesterprojekt/20...t_content.html

Det gælder om at svare hurtigt, hvis man vil deltage i sådanne projekter.
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •