:cry: Kan godt forstå din bekymring....
Jeg ved personligt ikke rigtig hvad jeg skal sige :oops: andet end at tage til din læge og få en henvisning til en psykolog... :wink:
Jeg tror ikke du ér eller skal være bange for at have pædofile tendenser. Tror mere at det er angsten for det, der giver dig den tvangstanke, at du NOK er det, fordi du er bange...
:roll: Giver jeg mening!?....
:arrow: Mit råd er ; Opsøg din egen læge og sig at du kæmper med nogle ting i din hverdag, du føler du har behov for at tale om og så få en henvisning.
Evt en åbenhenvisning så du selv kan ringe rundt til forskellige psykologer og høre hvem du hurtigst kan komme til :wink:
For der er desværre Uhyrlig lange vente lister ofte :| men slå dig ikke ud af det :!:
Personligt har jeg ventet i laaaaaaaaaaaang tid for at komme til de kloge. Men er så glad for jeg ikke har givet op, for jeg har det så meget bedre den dag idag

med mine angst anfald samt OCD. :wink:
Ved ikke om jeg har hjulpet eller gjort dig mere forvirret, håber på det første, men det er ihvertfald mit råd... :wink:
Skulle der ellers være noget så skriv løs her inde, vi kæmper alle sammen med forskellige ting, og tit sidder der nogle med nogle gulkorn man kan bruge...
Klemmer :wink: