-
Hjælp... Pl...
Hej. Jeg har OCD, men det der er noget af det der irritere mig mest (meget flovt):
Nu er jeg jomfru og jeg synes bare at det ulækkert at skulle have sex også at onanere.
Så hver gang inden jeg går i bad. Skal jeg vaskes med sådan nogle engangs vaskeklude ved endetarmen, for der kunne jo sidde noget tilbage af (i ved). Og synes bare det ville være så klamt hvis man vaskede sig og så kom det andre stedet på kroppen... Hvad kan jeg gøre ved dette :roll:
Takker mange gange...
-
Hejsa.. Kan du ikke komme lidt nærmere ind på hvad du finder ulækker ved sex og at onanere.
Ang. numsen og bad, så lider jeg også af coliskræk. Så jeg gør det når jeg bader. Jeg vasker først mit hår og så kroppen ned efter, så vasker jeg underlivet og numsen og vasker derefter finger. Så skyller jeg sæben af på kroppen og i underlivet og numsen så vasker jeg finger igen. Så bruger jeg to håndklæder til at tørre mig. Et til hår og krop og et lille et kun til underlivet og numsen. Tørre underlivet og numsen sidst, så vasker jeg lige mine finger igen og så føler jeg mig ren og dejlig. :)
-
Har det samme problem...
Hej med dig.
Jeg har de samme tvangstanker med hensyn til onani og sex. Jeg synes også, at det er ulækkert og frastødende. Jeg har forsøgt at onanere, men hver gang jeg gør det, blokerer jeg mig selv. Jeg begynder at tænke, at det er forkert. Jeg føler mig uren ved det. Derfor tænder jeg fuldstændig af. Jeg har heller aldrig formået at få en orgasme, selvom jeg har forsøgt flere gange i løbet af de sidste 4 år. Det gør mig meget ked af det. Jeg har talt med min psykolog om det, som behandler min OCD. Han har foreslået mig at få nogle samtaler hos en sexolog. Det tror jeg, at jeg vil overvinde mig selv til.
Mit problem i forhold til sex med en fyr er min bakterieangst. Jeg kan ikke få mig selv til at røre ved ham. Jeg er bange for de mange "krav". Jeg frygter, at jeg ikke vil kunne tilfredsstille ham. Det kan jo godt være lidt svært, når man ikke tør at røre ved ham på de steder, der gør ham tændt. Jeg har derfor heller aldrig haft en kæreste. Jeg har været sammen med 2 forskellige. Det var kun en gang med dem begge. Det var ikke nogen succes. Jeg gik i bad bagefter, fordi jeg følte mig uren både indvendigt og udvendigt. (Vi havde brugt kondom). Jeg tør ikke andet. Det gør det også svært, fordi jeg er så bange for at få kønssygdomme - især HIV/AIDS.
Jeg er glad for, at du tog emnet op. Jeg har følt mig meget alene.
Hilsen Flove :oops:
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke skrive svar
- Du kan ikke indsende vedhæftninger
- Du kan ikke rette dine indlæg
-
Forum regler