Viser resultater 1 til 5 af 5

Emne: Chat og udvidet profil

Demosa Guest

Standard Chat og udvidet profil

Det kunne være rart med en chat samt en udvidet profil, hvor man kan skrive om sig selv, sætte billede ind (have bedre mulighed for det), søge på andre profiler m.m.
    Det er en stor del af min behandling at jeg kan læse om andres OCD og snakke med dem. Men personerne kan være svære at finde, men ovenstående forslag ville gøre det lettere.

Kommentér gerne mit indlæg.

Venlig hilsen Julie

Registreringsdato
    Nov 2009
    Lokation
    København

Standard Re: Chat og udvidet profil

Hej Julie

Det lyder som en god ide med udvidet profil. Jeg prøver at finde noget software og oversætte det til dansk, hvis det ikke allerede er oversat. Det vil dog nok medføre at man skal tvinges til at tilmelde sig forummet for at skrive her og læse profiler ellers vil vi få for meget spaaam og mailhøstere på e-mail adresserne. At brugere skal tilmelde sig er dog et mindre problem, og måtte komme på et tidspunkt.

Chat
    Jeg kender ikke noget til chat software, men det kan jeg jo lære.
    Jeg har desværre ikke selv tid til at sidde som moderator på chatten (fuldtidsstuderende og fuldtidsarbejde), så jeg skal have fundet en moderator.

Hvis du eller andre kender noget godt software til chat, må du gerne give mig besked.
    Desuden forestiller jeg mig, at man laver en løsning med at chatten til at begynde med er åben f.eks. søndag 19-22 og efterhånden som behovet stiger eller brugere har andre ønsker udviddes eller ændres åbningstiderne. Det vil gøre det nemmest forbrugere at vide hvornår man kan møde andre og en moderator ikke hele tiden skal sidde vågen.

Det var blot et forslag. :idea:

Anyway, jeg starter med at ordne profilen.

mvh mads

Citer Oprindeligt indsendt af Demosa
    Det kunne være rart med en chat samt en udvidet profil, hvor man kan skrive om sig selv, sætte billede ind (have bedre mulighed for det), søge på andre profiler m.m.
    Det er en stor del af min behandling at jeg kan læse om andres OCD og snakke med dem. Men personerne kan være svære at finde, men ovenstående forslag ville gøre det lettere.

Kommentér gerne mit indlæg.

Venlig hilsen Julie

Demosa Guest

Standard

Hej Mads!

Jeg kender ikke umiddelbart noget til chat-software - det var bare et forslag. Jeg synes bare nettet er en fremragende måde at møde andre OCD-patienter på, hvis man ikke vil ofre weekender eller aftener på mødes - og det er godt som et udgangspunkt, hvis man vil finde "de andre". Og det ville være formålet både med chat, udvidet profil m.m.

God idé at lade chatten være åben én gang om ugen til at starte med. Siden har endnu ikk enok brugere til, at en 24-timers chat kan være særlig spændende.

Jeg håber du finder ud af noget godt :)

Hilsen Julie

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Det ville være rigtigt godt med en chat her på siden, synes også det er svært at skabe andet end overfladisk kontakt til andre ocd-ramte, og det er da næsten et must, at man har mulighed herfor, på denne hjemmeside

Demosa Guest

Standard

Ja, hvor skal man ellers finde dem? :)
    Der er ikke rigtig andre steder for os.

Lignende emner

1. Slette profil?
    By Milla_17 in forum Hjemmeside
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 30. April 2008, 01:56
  2. OCD-Chat: Tidspunkt, Vejledning, Regler
    By Mads in forum Hjemmeside
    Svar: 4