Hej
Jeg er 29 år og har haft angst siden jeg var 7 år, med både tvangstanker og tvangshandlinger. Jeg er nu i arbejde 18 timer om ugen og har været det i ½ år. Inden da gik jeg ledig i 4 måneder efter at have afsluttet efteruddannelse og efter at have haft forskellige jobs som jeg ikke kunne klare pga. min ocd.
Jeg får 150mg Zoloft, hvilket desværre ikke hjælper særligt godt på mine tvangshandlinger og tvangstanker. På grund af min meget generende medicinskræk har det taget mig over et år at komme op på 150mg zoloft. Nogle gange ville jeg ønske at min psykiater ville indlægge mig og tvangsmedicinere mig.
Nå men nu står jeg så i den situation at min psykiater synes at jeg skal suppleres med lav dosis antipsykotika, Zeldox 40 mg dagligt. Jeg har i lang tid (4-5år) fornemmet en svag paranoia hos mig selv. Min mor er paranoid og derfor har jeg altid været meget opmærksom på, om jeg også er det. Min psykiater mener nu at jeg måske har noget "nær"paranoia. Det gør mig meget ked af det men samtidig er det en kæmpe lettelse for mig da jeg føler at han har ret.
Jeg vil enormt gerne høre fra andre der kender til en behandling der er kombineret med antipsykotika og/eller andre der lider af medicinskræk.
Hilsen Tina

Besvar med citat