Viser resultater 1 til 2 af 2

Emne: Tvangstanker omkring toiletsbesøg

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Tvangstanker omkring toiletsbesøg

Jeg har en søn på 10 år, der inden han sover om aftenen mindst går på toilettet gange indenfor en time. Han føler virkelig hans blære er fyldt. Hvis der sker noget spændende eller skal spille en fodboldkamp sker det samme, han skal konstant på toilet.
    Skal vi i samarbejde med ham, prøve at lære ham at begrænse sit toilet-
    besøg. Vi har prøvet at fortælle ham at det er hans underbevisthed, der spiller ham et puds og han er selv træt af det.
    Han er en stille men vellidt dreng.

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Hej

Får din søn noget behandling? Hvis han ikke gør, synes jeg, at du skal skynde dig at få ham i behandling. Jeg har selv denne form for tvangshandlinger/ tvangstanker. Mine startede da jeg var 11 år. I dag er jeg 22 år, og jeg har dem stadigvæk. Det er meget belastende. Jeg er i behandling, og jeg arbejder med disse tvangstanker. Det er svært.

Jeg synes, I skal forsøge at aflede ham, når han har det sådan. Det kan være meget svært for ham at lade sig aflede. Når man tænker, man skal tisse, så kommer det også til at føles sådan. Jeg har selv gavn af at have en varmepude liggende på min blære nogle gange. Det kan han eventuelt prøve.

Held og lykke med det.

Hilsen mig.

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •