Viser resultater 1 til 9 af 9

Emne: Netværksforum...

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Netværksforum...

Hej, har tidligere skrevet et indlæg under "blandede bolsjer" ang. ovenstående, men tror ikke, at folk så tit læser i det forum...".

Spørger derfor kort i dette forum: Vil I ikke oprette et netværksforum, så folk får det skub til at møde hinanden :?:

Tror nemlig ikke, at mødet en gang om måneden i lokalafdelingerne kan bruges til andet end netop det månedlige møde, og mange møder aldrig op på disse møder, inkl. undertegnede.
    Men med et forum her på siden, har folk mulighed for at lære hinanden at kende i det tempo- og på den måde man har lyst til - og tror også, at det vil kunne trække flere personer til hjemmesiden...

Vh. Mai.

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    29

Standard

Hej Mai.

Mener du, at du gerne vil have et forum her i forummet, som vi kalder for netvækrsforum :?: Vi har et, der er henvendt til børn og unge af samme årsag, er det noget ligende dette :?: Det kan nemlig sagtens lade sig gøre.
    Jeg læste også dit sidste indlæg, men jeg troede, at det, du efterlyste, var et sted, hvor folk kan møde hinanden i real life.
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Det er også et netværksforum, hvor folk har mulighed for at møde hinanden IRL jeg efterlyser. Men et forum som det for børn og unge er jo et godt udgangspunkt. Så kan det hedde "netværksforum for voksne"?

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    29

Standard

Ja, det kan det. Det er svært at lave et her, der giver folk direkte mulighed for at møde hinanden.
    Vi kan lave et forum, hvor man kan starte med at skrive til hinanden. Så kan det jo være op til folk selv, om de vil mødes.

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil mødes, nogle flere gange om måneden og på en anden måde, end man gør nu. Det er lidt svært, da det kræver, at der er nogle, der vil stå for afholdelsen af disse møder. Det har vi slet ikke frivillige nok til endnu i OCD-Foreningen. Derfor kan jeg ikke tilbyde mere.

Er det ok med sådan et forum til at starte med :?:
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Elbert Hubbard

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

For mit vedkommende kan jeg ikke bruge planlagte/tilrettelagte møder til noget, tror jeg ikke... Så at oprette et voksen-forum her på siden er nok for mig
    Bedst ville det være, hvis man kunne dele forummet op i landsdele...?
    Desværre er jeg bange for, at der ikke er nok personer der logger ind på hjemmesiden her, til at der rigtigt kommer udbytte af forummet til at starte med, men håber så, at det vil komme efterhånden som kendskabet til siden og forummet bliver mere udbredt... :idea:

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Har ideen fra www.singlemom.dk's hjemmeside, hvis det kan give lidt praktisk hjælp...

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    29

Standard

Hej igen Mai.

Jeg vil tygge lidt på det. Jeg finder ud af noget inden for de nærmeste par dage. Jeg ved ikke, om vi skal landsopdele det endnu. Det kan man også vente med, til der bliver flere brugere af vores forum. OCD-Foreningens forum er ret nyt, så der går nok lidt tid endnu, inden der kommer rigtig gang i det.
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Elbert Hubbard

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Re: Netværksforum...

Citer Oprindeligt indsendt af Mai
    Hej, har tidligere skrevet et indlæg under "blandede bolsjer" ang. ovenstående, men tror ikke, at folk så tit læser i det forum...".

Spørger derfor kort i dette forum: Vil I ikke oprette et netværksforum, så folk får det skub til at møde hinanden :?:

Tror nemlig ikke, at mødet en gang om måneden i lokalafdelingerne kan bruges til andet end netop det månedlige møde, og mange møder aldrig op på disse møder, inkl. undertegnede.
    Men med et forum her på siden, har folk mulighed for at lære hinanden at kende i det tempo- og på den måde man har lyst til - og tror også, at det vil kunne trække flere personer til hjemmesiden...

Vh. Mai.
    Hej mia, har du lyst til at skrive sammen da mange af dine symptomer ligner mine ret meget og ville gerne have nogle at snakke med om dette.

Min mail adr. er jan-f-k@mail.dk

Hilsen Jan

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard I har min fulde opbakning.

Hey

Jeg synes det lyder som en fantastisk ide med et netværksforum. Jeg føler mig nemlig til tider lidt alene med min lidelse. :(
    Så der er opbakning herfra.

Kærlig hilsen Pia.

Lignende emner

1. Netværksforum?
    By løven in forum Blandede bolsjer
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 22. November 2007, 11:19

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg