Oprindeligt indsendt af
Mathilde
Jeg ved ikke helt med de piller. Jeg ved bare at jeg har det rigtig dårligt og næsten ikke tør gå uden for en dør, for hvad nu hvis der sker noget jeg ikke selv kan klare?:(
Nu har jeg ikke fortalt hele min historie, men mit liv har været en sej kamp og jeg kan snart ikke mere... Sidder jeg fx alene på mit værelse som nu, bliver jeg trist og orker slet ingenting...
Hele min dagligdag, drejer sig om at tænke over hvilke ting som er "sikre" at gøre og hvilke jeg skal undgå. og hvis jeg nu kommer til at gøre en ting som jeg ikke skulle have gjort, skal det neutraliseres.. igen og igen, bare for at være helt sikker på at det er i orden igen.
Min psykiater har snakket om at hvis lykkepillerne ikke virker godt nok, vil han give mig nogle piller som i store doser bruges til skizofrene... Der blev jeg godt nok bange!! Følte det som om at han troede jeg var sindssyg...
Sidder bare ligeså stille og prøver at overveje det med de piller. Vil ikke leve på piller, men vil heller ikke have det som jeg har det nu..
Ps. tak for jeres svar.