Hejsa
Min historie er måske kort, men det jeg er mest bange for er måske at det kommer til at overtage mit liv, så nu må jeg høre andre.
forhistorie:
Jeg har en dejlig forlovet og vi skal giftes til August 2006, jeg har et godt arbejde som jeg elsker, gode kollegaer.
Hvad der er sket på det sidste:
Min far stak af fra sin x-kone med en masse penge (nu har jeg aldrigt kunnet li ham, har ikke snakket med ham i ca 5år)
nye fyrringsrunder på arbejdet har luret de sidste 4 måneder
nervøs for min forlovedes fammilie de fleste støtter os men enkelte kan ikke li at vi blander vores kulturer men kun skal tage deres (jeg er danske, hun er afrikansk), hun er for tiden i sit hjemland til noget bryllup i famillien
Min Mor er langtidssygemeldt med stress
Morfar og hans kone er døende.
Dårlig økonomi, har taget for meget lån forskellige steder (hvilket jeg faktisk lige har fået styr på og der af bedre økonomi, nu har jeg råd til at blive fyret hvilket er en lettelse)
Symptomer:
Jeg begyndte for knap 1½ måned siden at lige skulle tjekke om jeg havde lukket vinduet, jeg tager lige en enkelt runde i køkkenet og ser alt er slukket (hvilket det jo altid har været), kun enkelte gange i denne periode er jeg vendte tilbage for at se om det er rigtigt, døren kaan jeg bruge 2min på at sikre er låst, ofte skal jeg lige op af trappen for at se igen om det kan passe.
Jeg har aldrigt haft symptomerne før, de er faktisk blevet lidt mildere den sidste uge, jeg har i aftes feks slet ikke stået op af sengen igen for at tjekke døren, hvis jeg kun lige skal ned at handle og er væk 2-3 timer så tjekker jeg ikke længere døren en ekstra gang.
Mit spørgsmål er så, kan det være stress pga alle de faktorer, eller kan jeg lige så godt tage kontakt til lægen og snakke med ham om behandling?
Min forlovede ved godt at jeg nogle gange lige skal tjekke døren en ekstra gang, hun er kanon fin med det, hun mener selvfølgeligt også bare at det er stress, og som hun siger til mig, alle tvivler nogle gange og at det er ok.
Jeg håber i kan guide mig lidt på vej, det er svært selv at tage en belutning

Besvar med citat