Oprindeligt indsendt af
Anonymous
Hej
Jeg er en ung mand på 20, som har haft ocd i ca 10 år...
lige da mit ocd brød ud første gang for år tilbage, fik jeg psykolog hjælp, i et par år, men det hjalp ikke rigtigt, så jeg brugte til sidst kun medicinen uden psykolog, og det gik ok.... og da jeg her for et års tid siden var helt på toppen tænkte jeg på at stoppe med medicinen.... og det gjorde jeg så her i sommers. Nu er det så blevet værrere...... det er som om det er kommet snigende de sidste par måneder, men her den anden dag var det som om det eksploderede igen, og fik det meget dårligt....
før i tiden var mit ocd meget handlings betinget, men nu / i den seneste tid har det kun været tanker.... dog også lidt handlinger...
Jeg har mange tanker der kører rundt i hovedet, om at jeg gør mine kære skade. Det handler meget om at gøre sexforbrydelser... og jeg væmmes ved tanken om at gøre nogen skade på denne måde... jeg er meget deprimeret over mine tanker og min ocd..... og havde virkelig håbet at det var væk.....
Jeg har det meget dårligt pt.... og tror lidt at det også er årstiden der spiller et puds, og jeg bor alene og kender ikke rigtigt nogen her hvor jeg bor udover dem på mit arbejde, så jeg er også ret ensom...
hvad skal jeg gøre.... er der andre der også har det sådan..... nogen ider.... håber i vil hjælpe....
hilsen mig