Hej.
Har tidligere skrevet herinde. Nu er jeg i 8 mdr. med mit første barn.
Har pga. enormt uheldige omstændigheder ang. mit toilet og min angst for at få kloakfolk ind i min lejlighed nu efterhånden opbygget sådan en stor utilpashed ang. at være i min lejlighed, at jeg har besluttet at flytte uanset hvad. Mange ting har været forsøgt ang. mit toilet der skvulper, sådan at låget og brædtet, og nogle gange gulvet, bliver vådt. Bl.a er faldstammen i opgangen blevet renset, toilettet har været skilt ad, og der er blevet lavet hul øverst i faldstammen, for at et evt. vacuum kunne blive fjernet. Men uden held...
Men selv om jeg er villig til at flytte til en helt anden - lille by - fordi det der er muligt at få et rækkehus el. lign. - bare et sted hvor uden en opgang, hvor jeg har min HELT EGEN hoveddør - så frygter jeg, at kommunen ikke har mulighed for at hjælpe mig økonomisk med indskuddet, og selve flytningen.... Og så hjælper det jo ikke noget at jeg selv kan finde en anden lejlighed.
Derfor vil jeg gerne høre, om nogle af jer har erfaringer med en lign. situation, og har fået støtte og hjælp, som min familierådgiver bare ikke ved hun har mulighed for at give mig? Skal føde midt i december...
Håber I kan svare mig på noget af dette. På forhånd tak.
Venlig hilsen
Mai

Besvar med citat