Hej Simone.
På mange måde kan jeg nikke genkendende til dit problem..
For 3 ugers tid siden stak jeg mig på en kanyle i forbindelse med mit arbejde. I småperioder obsesser jeg helt vildt og er nærmest hundred på at jeg er på vej idøden. Skønt at jeg ikke engang ved hvad kanylen har været brugt til..
Chancen for at jeg skulle være smittet er 0,09% Altså 99,9 % chance for at der ikke er noget..
Imidlertidigt ville det jo være totalt katastrofalt hvis jeg var den der udgjorde de 0,09%..
Og det fylder vildt meget i min hverdag jeg er meget angst for at skulle smitte min kæreste.
Men efter min sidste stikskade er jeg simpelthen blevet så ragende paranoid.. Hvis noget pludselig stikker eller kradser er jeg sikker på det er en kanyle igen.. Og så må jeg jo tjekke mig selv for evt stikmærker og gennemsøge mine omgivelser for kanyler og andre skarpe genstande.. Det er vildt opslidende og jeg ved ikke hvad jeg konkret skal gøre..
Det er blevet en totalt obsession for mig at hvis jeg nu stikker mig i mellemtiden igen uden at lægge mærke til det, inden jeg får svar for den første stikskade (OM 3 MÅN) Så kan de ikke se noget i mine blodprøvesvar.. Hvis de siger der ikke er noget og der i virkeligheden er det men de bare ikke kan se det endnu..Der skal gå 3 måneder før at de kan se en evt smitte i blodet.. :( Gys
Jeg er totalt ude af den og virkelig skræmt.. Jeg ville ikke kunne bære at der skete min kæreste noget.. :cry:
Ps håber det er til at læse. Min hjerne den snurrer ret kraftigt lige nu.
Mvh Mike
It is Hard to die, Yet even harder to live