Jeg har snart ventet meget længe på at jeg skulle forandre mig. Jeg troede det,at jeg havde fundet ud af hvad jeg fejlede, ville være det første skridt.
Til grin jeg er, alt er som det altid har været. Hvis der er sket noget er det bare blevet værre. Jeg er godt nok ikke bange mere, og ved da også at jeg ikke er pædofil. Men jeg er stadig en skod mor, jeg er vanvittig træt og formår nærmest slet ikke at dukke op i skolen.
Det er derfor at jeg faktisk stærkt ovevejer at forlade min lille familie. Min kæreste er en fantastisk far, og det eneste som jeg bidrager med er ødelæggelse. Hvis jeg ikke var en del af familien tror jeg virkelig at det ville være en byrde mindre. Min datter lader ikke til at have den store knyttelse til mig, og jeg tror ikke hun vil mangle mig syndeligt, der er også en masse gode kvindlige forbilleder i familien som jeg er sikker på vil tage sig kærligt af hende. Jeg er som jeg altid har været og det vil nok ikke ændre sig. Jeg skulle aldrig have været blevet mor eller kæreste. Det ligger ikke til mig.
Som det ser ud nu vil jeg bruge denne weekwnd til at tænke over det hele. Derefter vil jeg finde ud af hvor jeg skal flytte hen. Det er faktisk ligegyldigt, jeg skal bare væk.
Jeg ved at mange vil have svært ved at forstå dette. Det strider imod al hvad en moder bør stå for. Men... Samtidigt med det egoistiske i dette valg, tror jeg at det er det bedste jeg kan skænke min datter.

Besvar med citat