Oprindeligt indsendt af
ulsim
Hej til Alle.
Jeg er ny i dette forum, så jeg er lidt usikker og bange for at skrive dette, men jeg vover alligevel pelsen.
Jeg lider ikke af daglige tvangstanker, men sommetider kommer disse modbydelige tanker om at gøre andre skade op...
Det hele startede da jeg var 18 år gammel. Jeg mistede min lillebror på 16 år, som blev dræbt i en trafikulykke..
Da jeg var tæt knyttet til ham, var det ligesom om at jeg følte at jeg blev revet midt over. Jeg fik ingen advarsler, han var ikke syg, så jeg måske kunne have forberedt mig på at det skete, lige pludselig BUM var han bare væk.
Jeg begyndte ret hurtigt efter at få "billeder" inde i hovedet, hvor jeg så, at jeg slog alle mine nærmeste, kære ihjel med økser og knive. Jeg turde ikke fortælle nogen om det, idet jeg var bange for at de ville afvise mig, eller tro at jeg var blevet sindssyg...
Da jeg endelig flere år senere åbnede mig for en daværende kæreste, viste det sig at han også havde gået rundt med nogle tvangstanker...Det lettede lidt......
Siden har det været gået meget væk....i stedet begyndte jeg at få panikangstanfald....
MEN nu er tvangstankerne kommet snigende igen, og jeg har det elendigt...Lige nu har jeg de "billeder" igen, hvor jeg ser at jeg slår nogle af mine kære ihjel...JEG HADER mig selv og de tanker og ønsker bare de skal gå væk...Hvad skal jeg gøre?
Jeg er også begyndt at få billeder i hovedet om, at når jeg kører i bil og der kommer en modkørende lastbil, så ser jeg mig selv svinge over og køre ind i den....Det er dybt ubehageligt, jeg hader mig selv for det, jeg vil gerne om der er nogen der har prøvet noget lignende, om de kunne svare mig på, hvad jeg skal gøre. Jeg føler mig som et dårligt menneske...Hvorfor sker det for mig? Er det fordi jeg ikke fik bearbejdet min sorg efter min brors død i tide? ULLA